Wczoraj w Dublinie Google nagrodził najlepszych z najlepszych. 145 agencji z 32 krajów walczyło o 8 nagród.
Aż dwie statuetki przyjadą do Łodzi. W kategorii Display Performance Award najlepsza okazała się kampania Bluerank realizowana dla marki Smyk.
Agencja została też nagrodzona w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu – Oustanding Premier Partner Award. Statuetki w Dublinie odebrali CEO Bluerank Maciej Gałecki oraz dyrektor zarządzający Zbigniew Nowicki.
To pierwsza edycja konkursu Google Premier Partner Awards 2016, którego celem jest wyróżnienie agencji, które dzięki realizowanym kampaniom wnoszą ponadprzeciętną jakość do świata digital marketingu.
Ocenie podlega skuteczność biznesowa prowadzonych kampanii oraz całokształt działań agencji, a w konkursie startują najlepsze agencje posiadające status Premier Google Partner.
,,Szczególnie cieszy mnie nagroda w kategorii Outstanding Premier Partner Performance Award, ponieważ jesteśmy jedyną nagrodzoną agencją na takim poziomie nie tylko w Polsce, ale i w Europie. To nagroda podsumowuje skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych klientów – a to dla nas najważniejsze. Druga nagroda również jest dla nas bardzo cenna, gdyż jest owocem współpracy z marką SMYK. To ogromna przyjemność pracować z takimi partnerami biznesowymi i zdobywać dla nich nagrody – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
W tegorocznej edycji konkursu Google nominował 145 agencji z 32 krajów z regionu EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki). Nagrody zostały przyznane w 8 kategoriach. Ze wszystkich agencji, które zakwalifikowały się do konkursu, Bluerank zdobył rekordową liczbę 6 nominacji. Podczas finałowej gali Bluerank był jedyną polską agencją która została nagrodzona, oraz jedyną w całym konkursie, która odebrała aż 2 nagrody.
Jury przyznało Bluerank aż 2 statuetki w następujących kategoriach:
- DISPLAY PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię display dla marki Smyk.com OUTSTANDING
- PREMIER PARTNER PERFORMANCE AWARD 2016 – za całokształt skutecznych działań realizowanych dla partnerów biznesowych.
To kolejne znaczące wyróżnienia w portfolio agencji. W tym roku Bluerank otrzymał European Search Award w kategorii Best Use of Content Marketing za kampanię realizowaną dla Leroy Merlin.
Źródło: Bluerank