Budowanie relacji z klientem
- 26
09.2017
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 5
Urząd Miasta Łodzi oraz Szkolenia Łódź zapraszają na bezpłatne szkolenie pn. „Budowanie relacji z klientem”
Termin: 26.09.2017 r.
Godzina: 10.00 -14.00
Miejsce: Sala szkoleniowa Urzedu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok.114)
Adresaci
Szkolenie jest skierowane zarówno do osób dopiero planujących działalność gospodarczą jak również dla przedsiębiorców funkcjonujących już na rynku.
Cele
- Rozwijanie i doskonalenie umiejętności w zakresie budowania relacji z klientem.
- Prowadzenie profesjonalnych rozmów z klientem.
- Zarządzanie relacjami z klientem.
W trakcie szkolenia nauczysz się
- Nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami.
- Aktywnie słuchać by prawidłowo zidentyfikować potrzebę klienta.
- Umiejętnego prowadzenia rozmowy z klientem.
- Prowadzenia prezentacji i rozmów handlowych.
- Budowania rynku klientów.
- Umiejętnego wywierania wpływu.
Najważniejsze zagadnienia szkolenia
- Etapy budowania relacji z klientem.
- Komunikacja w obsłudze klienta.
- Poznaj i zrozum swojego klienta.
- Tworzenie wartości dla klienta.
- Savoir vivre w relacjach z klientami.
- Trudny klient.
- Budowanie lojalności klientów.
- Zarządzanie relacjami z klientem (CRM).
NOTA TRENERSKA
Dr Magdalena Ratalewska naukowiec, wykładowca i trener. Adiunkt w katedrze Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej UŁ. Ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w 2000 r. tam też uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Od początku pracy naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem, komunikacją organizacji z jej otoczeniem, budowaniem relacji oraz wdrażaniem nowych technologii. Uczestniczy w wielu krajowych i zagranicznych projektach badawczych. Współpracuje m.in. z firmą Rossmann, Ferax-Iril, Gatta, Międzynarodowe Targi Łódzkie, Dywilan, Monnari, BZ WBK, BGŻ, Atak designe oraz Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych.