Storytelling - moc budowania marki za pomocą histori
- 27
02.2018
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 7
Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie „Storytelling – moc budowania marki za pomocą historii”.
Termin: 27.02.2018 r.
Godzina: 09.30 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114)
Celem szkolenia jest nauczenie przedsiębiorców jak budować relacje z otoczeniem, w szczególności z mediami, by w ten sposób wzmocnić wizerunek firmy i zwiększyć jej rozpoznawalność. Dzięki właściwie budowanym relacjom z otoczeniem: klientami, dostawcami, kooperantami rośnie pozycja
Opowiedz o swojej firmie tak jakby była Świętym Graalem, opowiedz o swoich produktach tak by inne kryły się ich cieniu, opowiadaj o swoich usługach jakbyś był arystokratą wśród konkurencji.
Storytelling – czyli sztuka opowiadania o firmie, produktach, usługach a także o osobach, w taki sposób, by tworzyć rozpoznawalność, budować zaufanie, zwiększać sprzedaż i podwyższać marże. To narzędzie pozwalające wyprzedzić konkurencję i wyróżniać się na jej tle.
Dobrze opowiedziana historia pozwala przyciągnąć uwagę w świecie przeładowanym zbędnymi, jałowymi informacjami, na które wielu z nas jest już uodporniona.
Zajęcia prowadzone przez dziennikarza, trenera biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie mediów i wizerunku pomogą nauczyć się sztuki opowiadania o własnym biznesie, o swoich pomysłach, pasjach i planach w sposób na tyle ciekawy, by inni chcieli poznać Państwa firmę i jej ofertę.
Zajęcia prowadzone są przy użyciu multimediów, wyzwalają kreatywność, uczą jak tworzyć czytelne I atrakcyjne komunikaty. Uczestnicy przed kamerą ćwiczą sztukę ciekawego opowiadania o sobie I swoich firmach.
Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw. Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin.
Szkolenie odbędzie się dnia 27 lutego 2018 r. w godzinach 9.00 – 16.00, w Łodzi, miejsce szkolenia: al. Politechniki 32, sala konferencyjna nr 114.
Program szkolenia
Godzina | Temat zajęć |
9.30 – 9.40 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.40– 10.40 | Komunikacja interpersonalna – istotne zagadnienia w tworzeniu swojego wizerunku. |
10.40– 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15 | Warsztat językowy – co, jak i gdzie mówić. Zasady tworzenia informacji o sobie i swojej firmie. Warsztat tworzenia tekstów marketingowych. Warsztat kreatywności z wykorzystaniem multimediów. |
12.15 – 12.45 | Przerwa |
12.45 – 14.15 | Stand up! Warsztat z kamerą – ćwiczenia wyzwalające kreatywność. cz.1 Ćwiczenia prezentacji siebie i swojej oferty.
|
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | Stand up! Warsztat z kamerą – ćwiczenia wyzwalające kreatywność. cz.2
|
16.00 | Zakończenie szkolenia |
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Program szkolenia
Godzina | Temat zajęć |
9.30 – 9.35 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.35 – 10.40 | Komunikacja interpersonalna - istotne zagadnienia w tworzeniu swojego wizerunku. |
10.40 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15 | Warsztat językowy - co, jak i gdzie mówić. Zasady tworzenia informacji o sobie i swojej firmie. Warsztat tworzenia tekstów marketingowych. Warsztat kreatywności z wykorzystaniem multimediów. |
12.15 – 12.45 | Przerwa |
12.45 – 14.15 | Stand up! Warsztat z kamerą - ćwiczenia wyzwalające kreatywność. cz.1 Ćwiczenia prezentacji siebie i swojej oferty.
|
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | Stand up! Warsztat z kamerą - ćwiczenia wyzwalające kreatywność. cz.2
|
16.00 | Zakończenie szkolenia |