Sprzedaż relacyjna, czyli jak zwiększyć swoją skuteczność handlową
- 26
05.2015
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 7
- aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Sprzedaż relacyjna, czyli jak zwiększyć swoją skuteczność handlową”.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności sprzedaży produktów lub usług w oparciu o zrozumienie emocjonalnych potrzeb klientów.
Szkolenie kierowane jest do osób, które kontaktują się z klientem bezpośrednio i przez telefon – dział sprzedaży, reklamacji, dział obsługi klienta; do handlowców i doradców klienta.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak budować dobre relacje, dokonają analizy własnego stylu komunikacji w relacjach z klientami, udoskonalą umiejętności zaspokajania potrzeb klienta. W trakcie praktycznych ćwiczeń uczestnicy rozwiną umiejętność budowania wizerunku własnej osoby z wykorzystaniem naturalnego potencjału.
Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.
Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży.
Szkolenie odbędzie się dnia 26 maja 2015 r. w godzinach 9.00 – 16.00, w Łodzi, miejsce szkolenia: al. Politechniki 32, sala konferencyjna nr 114.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Godzina | Temat zajęć |
9.00 – 9.15 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.15 – 10.30 | · Diagnoza skutecznego handlowca· Co nas wspiera, a co ogranicza· Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie |
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15 | · Typologia stylów społecznych· Wskaźniki behawioralne – jak rozpoznać styl społeczny klienta· Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie |
12.15 – 12.45 | Przerwa |
12.45– 14.15 | · Nawiązywanie kontaktu z klientem· Budowanie więzi· Komunikacja nastawiona na klienta - dostrajanie· Ćwiczenia praktyczne z kamerą i ich omówienie |
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | · Co dalej?· Moje cele rozwojowe - zestaw dobrych praktyk na przyszłość· Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie· Podsumowanie szkolenia |
16.00 | Zakończenie szkolenia |