Crowdfunding – wykorzystaj tłum, żeby sfinansować swój STARTUP
- 12
09.2016
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 6
- aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
Urząd Miasta Łodzi oraz Centrum Doradztwa i Dotacji Pro-Export zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Crowdfunding – wykorzystaj tłum, żeby sfinansować swój STARTUP ”.
Termin szkolenia: 12.09.2016 r. godz. 9.30 -1 5.00Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).PROGRAM ZAJĘĆ
Część 1. Wstęp- co to jest crowdfunding,
- crowdfunding a zbiórka publiczna,
- czym się różnią od siebie crowdfunding udziałowy, benefitowy, dłużny i dotacyjny,
- regulacje prawne,
- zasady działania platform crowdfundingowych,
- jak przeprowadzić kampanię,
- regulacje prawne w Polsce i UE,
- spółka akcyjna i spółka komandytowo-akcyjna, jako podmioty pozyskujące kapitał,
- wymogi formalne i konsekwencje pozyskania tłumu akcjonariuszy,
- przykłady nieprawidłowo przeprowadzonych kampanii w Polsce.
- przykłady kampanii i platform w Polsce i na świecie,
- jak krok po kroku przeprowadzić kampanię crowdfundingową, narzędzia marketingowe, zagrożenia i dodatkowe korzyści,
- pytania.
Katarzyna Łęgowska-Łęcka – doradca podatkowy i biznesowy, od 2003 roku doradzająca firmom zarówno w zakresie finansowania, jak i prowadzenia działalności gospodarczej. Dyrektor zarządzająca Europejskiego Centrum Doradztwa i Dotacji Pro-Export i współtwórczyni platformy crowd4start.
PROGRAM ZAJĘĆ
Część 1. Wstęp- co to jest crowdfunding,- crowdfunding a zbiórka publiczna,- czym się różnią od siebie crowdfunding udziałowy, benefitowy, dłużny i dotacyjny,Część 2. Crowdfunding benefitowy- regulacje prawne,- zasady działania platform crowdfundingowych,- jak przeprowadzić kampanię,Część 3. Crowdfunding udziałowy- regulacje prawne w Polsce i UE,- spółka akcyjna i spółka komandytowo-akcyjna, jako podmioty pozyskujące kapitał,- wymogi formalne i konsekwencje pozyskania tłumu akcjonariuszy,- przykłady nieprawidłowo przeprowadzonych kampanii w Polsce.
Część 4. Praktyka- przykłady kampanii i platform w Polsce i na świecie,- jak krok po kroku przeprowadzić kampanię crowdfundingową, narzędzia marketingowe, zagrożenia i dodatkowe korzyści,- pytania.