• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Profesjonalna Obsługa Klienta

  • 25

    05.2015

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 7
  • aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
Profesjonalna Obsługa Klienta
  • Pobierz konspekt szkolenia
  • Cel szkolenia
  • Konspekt

Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt.: „Profesjonalna Obsługa Klienta”.

Celem szkolenia jest przedstawienie standardów oraz przećwiczenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta, sprzedażą oraz dla wszystkich chcących wzbogacić swój warsztat sprzedawcy.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają cechy i zachowania, które pomagają w kontaktach z innymi ludźmi oraz te, które efektywny kontakt skutecznie uniemożliwiają. Dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem również w trakcie rozmowy telefonicznej. Poznają także podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.

Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży.

Szkolenie odbędzie się dnia 25 maja 2015 r. w godzinach 9.00 – 16.00, w Łodzi, miejsce szkolenia: al. Politechniki 32, sala konferencyjna nr 114.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

GodzinaTemat zajęć
09.00 – 09.15Powitanie uczestników i wprowadzenie
9.15 – 10.30·         Co to jest profesjonalna obsługa klienta?·         Dlaczego tracimy klientów?
10.30 – 10.45Przerwa
10.45 – 12.15·         Kształtowanie własnego wizerunku·         Znaczenie pierwszego wrażenia·         Umiejętność autoprezentacji·         Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie
12.15 – 12.45Przerwa
12.45– 14.15·         Komunikacja werbalna i niewerbalna jako sposób na zbudowanie korzystnej relacji z klientem·         Analiza potrzeb klienta·         Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie
14.15 – 14.30Przerwa
14.30 – 16.00·         Typologia klientów·         Telefoniczna obsługa klienta·         Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx