• 01

    02 2018

  • Zwiększ widoczność swojej firmy

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają w dniach 26-27 luty na bezpłatne szkolenia:  „Cross-selling i up-selling – naucz się sprzedawać więcej!” oraz „Storytelling  – moc budowania marki za pomocą historii”.

„Cross-selling i up-selling – naucz się sprzedawać więcej!”

Termin: 26.02.2018 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi  (al. Politechniki 32, pok. 114)
Formularz zgłoszeniowy: [https://przedsiebiorczosc.lodz.pl/szkolenia?paget=training&id=148&namet=cross-selling-i-up-selling-naucz-sie-sprzedawac-wiecej]

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na zwiększenie sprzedaży w firmie.Odpowiednio wprowadzona strategia cross-sellingu i up-sellingu w Państwa firmie pomoże zwiększyć sprzedaż, na dłużej zwiąże klientów z Waszą firmą i pozwoli uniknąć najczęstszych błędów w sprzedaży

Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:

  • Jak sprzedawać więcej nie zrażając do siebie klientów?
  • Jak prezentować całą ofertę firmy skłaniając klientów do większych zakupów?
  • Jak sprzedawać droższe produkty i usługi z naszej oferty?

Szkolenie z zakresu cross-sellingu i up-sellingu pomoże Państwu zastosować nowoczesne techniki sprzedaży w Waszych firmach.  Pomożemy zmaksymalizować zysk z pojedynczej transakcji i zwiększyć skuteczność Państwa oferty handlowej. Powiemy jak tworzyć ofertę, nie zrażając do siebie klientów i jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy klient rezygnuje.

Storytelling  – moc budowania marki za pomocą historii”.

Termin: 27.02.2018 r.
Godzina: 09.30 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi  (al. Politechniki 32, pok. 114)
Formularz zgłoszeniowy [https://przedsiebiorczosc.lodz.pl/szkolenia?paget=training&id=149&namet=storytelling-moc-budowania-marki-za-pomoca-histori]

Celem szkolenia jest nauczenie przedsiębiorców jak budować relacje z otoczeniem, w szczególności z mediami, by w ten sposób wzmocnić wizerunek firmy i zwiększyć jej rozpoznawalność. Dzięki właściwie budowanym relacjom z otoczeniem: klientami, dostawcami, kooperantami rośnie pozycja

Opowiedz o swojej firmie tak jakby była Świętym Graalem, opowiedz o swoich produktach tak by inne kryły się ich cieniu, opowiadaj o swoich usługach jakbyś był arystokratą wśród konkurencji.

Storytelling – czyli sztuka opowiadania o firmie, produktach, usługach a także o osobach, w taki sposób, by tworzyć rozpoznawalność, budować zaufanie, zwiększać sprzedaż i podwyższać marże. To narzędzie pozwalające wyprzedzić konkurencję i wyróżniać się na jej tle.

Dobrze opowiedziana historia pozwala przyciągnąć uwagę w świecie przeładowanym zbędnymi, jałowymi informacjami, na które wielu z nas jest już uodporniona.

Zajęcia prowadzone przez dziennikarza, trenera biznesu z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie mediów i wizerunku pomogą nauczyć się sztuki opowiadania o własnym biznesie, o swoich pomysłach, pasjach i planach w sposób na tyle ciekawy, by inni chcieli poznać Państwa firmę i jej ofertę.

Zajęcia prowadzone są przy użyciu multimediów, wyzwalają kreatywność, uczą jak tworzyć czytelne I atrakcyjne komunikaty. Uczestnicy przed kamerą ćwiczą sztukę ciekawego opowiadania o sobie I swoich firmach.

Szkolenia poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw.  Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin.