• 24

    05 2016

  • Szkolenie „Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów”

Szkolenie „Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów”

Kategoria Data Czas Lokalizacja
wt 24 Maj 07:00 - 13:00 Łódzkie Centrum Przedsiębiorczości

Urząd Miasta Łodzi oraz SZKOLENIA ŁÓDŹ   zapraszają na bezpłatne szkolenie  dla przedsiębiorców oraz  osób zakładających  działalność gospodarczą pn. „Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów ”.

Termin: 24 maja 2016 r. godz. 9.00 -13.15

Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).

FORMULARZ  ZGŁOSZENIOWY

Cele

  • Rozwijanie umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży.
  • Doskonalenie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji z klientem.
  • Nawiązanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem.
  • Budowanie umiejętności sprzedaży i pozyskiwania klientów za pomocą Internetu.

W trakcie szkolenia nauczysz się

  • Nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami.
  • Prawidłowo identyfikować potrzeby klientów.
  • Umiejętnie prowadzić dialog z klientami.
  • Wykorzystywać techniki perswazji.
  • Działać w biznesie w rzeczywistości realnej i internetowej.

Najważniejsze zagadnienia szkolenia

  • Analiza potrzeb klienta.
  • Skuteczna komunikacja z klientem.
  • Socjologiczne i psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu na decyzje klienta.
  • Metody budowania relacji z klientem (CRM).
  • Strona www firmy – wizytówka czy narzędzie sprzedaży?
  • Jak szybko i tanio uruchomić własną stronę firmowa? – gotowe rozwiązania.

PROWADZĄCY:

Krzysztof Skrzak, absolwent psychopedagogiki, posiadający między innymi  międzynarodowy Certyfikat EITCA IT Key Competencies, trener, szkoleniowiec,praktyk,specjalizujący się we wsparciudla biznesuz zakresuIT oraz zarządzania czasem menedżera. Uczestnictwo w programie PCRS „Latarnicy” – praca trenerska z osobami wykluczonymi cyfrowo oraz w projektach badawczych organizowanych przy współpracy z Uniwersytetem Łódzkim–jako ekspert.

Dr Magdalena Ratalewska naukowiec, wykładowca i trener. Adiunkt w katedrze Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej UŁ. Ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w 2000 r. tam też uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Od początku pracy naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem, komunikacją organizacji z jej otoczeniem, budowaniem relacji oraz wdrażaniem nowych technologii. Uczestniczy w wielu krajowych i zagranicznych projektach badawczych. Współpracuje m.in. z firmą Rossmann, Ferax-Iril, Gatta, Międzynarodowe Targi Łódzkie, Dywilan, Monnari, BZ WBK, BGŻ, Atak designe oraz Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych.

Loading Map....