Szkolenie: Techniki obsługi klienta
Kategoria | Data | Czas | Lokalizacja |
---|---|---|---|
śr 07 Wrz | 07:00 - 14:00 | Łódzkie Centrum Przedsiębiorczości |
Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Techniki Obsługi klienta i radzenia sobie z trudnym klientem”.
Termin szkolenia: 07.09.2016 r. godz. 9.00 -1 6.00 Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
- Pierwsze wrażenie – jego znaczenie w obsłudze klienta.
- Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.
- Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.
- Zasady asertywnej pracy z klientem.
- Od pytania do działania – skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.
- Współpraca z klientem trudnym.
Szkolenie poprowadzi Pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw. Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin. Dzięki pracy w działach marketingu prywatnych firm zdobył doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i kontrahentami.