„Na pieńku” – z miłości do drewna to jeden z 21 projektów wyróżnionych w tegorocznej edycji Konkursu pn. „Młodzi w Łodzi – Mam Pomysł na Biznes”.
Pracownia designu i stolarstwa specjalizująca się w projektowaniem i produkowaniem mebli. Są zarówno projektantami jak i konstruktorami, dzięki temu nadzorują proces kompleksowo od początku do końca. Od pierwszego pomysłu poprzez koncept i wykonanie po wykończenie i aranżację.
Wychodzą naprzeciw klientom, którzy oczekują produktów i usług szytych na miarę, spersonalizowanych, uwzględniających nie tylko rynkowe trendy, ale także osobiste upodobania. Nie tworzą rzeczy masowych. Dostosowują projekty do każdej przestrzeni.
Projektują meble na indywidualne zamówienia oraz tworzą własne autorskie serie meblowe.
Specjalizują się w autorskich wieszakach (seria PINO i PINO QUATTRO), stolikach nocnych i kawowych (seria CUBE), wyspach kuchennych (seria BOTANIQA) oraz stołach do kuchni czy jadalni (stół VAN HALEN).
Poruszamy się w stylistyce nowoczesnej, loftowej, skandynawskiej i industrialnej jednak ponadczasowość drewna dobrze sprawdzi się w każdej przestrzeni. W tworzeniu projektów inspirujemy się wszystkim, co nas otacza – ludźmi i ich potrzebami, przestrzeniami
i ich funkcjonalnością, architekturą, a w związku z tym, że wykorzystujemy drewno przede wszystkim przyrodą
Używają głównie stali i litego drewna oraz materiałów wykończeniowych najwyższej jakości.
Cenią sobie dialog z klientami, a największą radość sprawia im tworzenie unikatowych przedmiotów razem z nimi.
Ideą konkursu „Młodzi w Łodzi – Mam Pomysł na Biznes” jest promowanie przedsiębiorczości i kreatywności wśród młodych ludzi, a nagrody – zachętą do związania swojej przyszłości z Łodzią.
Wystarczy zgłosić swój projekt i przedstawić go w interesujący sposób jury. Dolna granica wieku uczestników to 18, a górna 35 lat. Startować można indywidualnie lub w zespołach. Mile widziani są przedsiębiorcy z nie większym niż 12-miesięcznym stażem.
Rywalizacja toczy się w dwóch kategoriach: „Technologie informatyczne (ICT)” – dla autorów projektów z zakresu informatyki, telekomunikacji i elektroniki oraz „Ogólna” – w której mogą wziąć udział pozostali chętni. Nagradzane są nie tylko innowacyjne i kreatywne produkty i usługi, lecz także nowatorskie podejście biznesowe.
Tegoroczną edycję wsparły 32 podmioty, w tym pięć największych łódzkich uczelni, a także lokalni inwestorzy i instytucje okołobiznesowe.
Autorzy projektów, realizujący swoje pomysły biznesowe mogą dodatkowo liczyć ze strony Miasta na wsparcie promocyjne. Już 1 sierpnia rusza kampania informacyjno promocyjna projektu „Na Pieńku” – z miłości do drewna oraz DriveCloud.