• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Profesjonalna komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta

  • 08

    12.2016

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 7
Profesjonalna komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta
  • Cel szkolenia
  • Konspekt

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Profesjonalna komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta”

Termin szkolenia: 08.12.2016 r. godz. 9.00 -16.00

Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).

Celem szkolenia jest  poszerzenie wiedzy i nabycie umiejętności w zakresie profesjonalnej komunikacji w procesie sprzedaży i obsługi klienta, we współczesnych realiach biznesowych.

Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców, sprzedawców i wszystkich tych, którzy na co dzień nawiązują kontakty biznesowe, pracują z klientami w obszarze B2B oraz B2C, a także dla osób chcących wzbogacić swoją wiedzę na temat profesjonalnej komunikacji w biznesie.

Podczas szkolenia uczestnicy usystematyzują wiedzę na temat znaczenia profesjonalnej komunikacji w pracy z klientem, wpływu zmieniającego się świata na sposób komunikacji w sprzedaży, dowiedzą się jak budować własną wiarygodność i autorytet w pracy sprzedażowej, poznają techniki wywierania wpływu społecznego i nauczą się podnosić własną efektywność sprzedażową dzięki stosowaniu odpowiednich pytań i zwrotów w komunikacji z klientem. W trakcie zajęć uczestnicy poznają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych, a następnie zastosują je podczas praktycznych ćwiczeń. Dzięki temu podniosą poziom pewności siebie w kontakcie z klientami. Program szkolenia obejmuje także poznanie głównych zasad etykiety w komunikacji biznesowej  Podczas szkolenia będą wykorzystywane następujące metody pracy: ćwiczenia, gry, wykład oraz prezentacja.

Program zajęć

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 9.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

9.15 – 10.30

Znaczenie komunikacji w sprzedaży – realia współczesności

– Definicja i mechanizm komunikacji. Zmiany obyczajów komunikacyjnych ostatniej dekady.

– Ponadczasowe kompetencje komunikacyjne – fundament dobrego kontaktu z

  klientem

– Uniwersalne zasady komunikacji w relacji :Ty – klient.

– Komunikacja z klientem w erze cyfrowej: mail, telefon, sms.

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

Budowanie wiarygodności w komunikacji z klientem

– Komunikacja niewerbalna : mowa ciała profesjonalisty, wygląd, gesty, mimika

– Rola głosu: dynamika, akcent, intonacja. Panowanie nad głosem w trudnych sytuacjach komunikacyjnych. Ćwiczenia

– Spójność w komunikacji werbalnej i niewerbalnej – ćwiczenia

– Etapy budowania zaufania w komunikacji z klientem.

– Sztuka komplementowania.

 

12.15 – 12.45

Przerwa

12.45– 14.15

Siła słowa – jak osiągać cele w procesie sprzedaży

– Zadawanie celnych pytań. Sztuka dobrego słuchania. Ćwiczenia

– Język faktów a język emocji

– Język perswazji – skuteczne przekonywanie klientów.

– Reguły wywierania wpływu społecznego: reguła autorytetu, niedostępności, kontrastu, społecznego dowodu słuszności, wzajemności, zaangażowania

– Metafora, cytat, historia – „pomocnicy” sprzedawcy

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Bariery skutecznej komunikacji

– Percepcja i uprzedzenia

– Uogólnianie, ocenianie, pułapki interpretacji

– Komunikat Ty, komunikat Ja

·         Etykieta w komunikacji biznesowej

– Zasady grzeczności

– Błędy językowe i komunikacyjne faux-pas

– Eleganckie przeprosiny

– Slang zawodowy

16.00

Zakończenie szkolenia

Szkolenie poprowadzi pani Monika Jankowska-Janicka, doradca biznesu, na co dzień zajmująca się doradztwem reklamowym, od lat związana z mediami ogólnopolskimi, trener współpracujący z Polską Fundacją Przedsiębiorczości.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx