Storytelling – uniwersalne narzędzie perswazji w biznesie
- 09
12.2016
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 7
Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Storytelling – uniwersalne narzędzie perswazji w biznesie”
Termin szkolenia: 09.12.2016 r. godz. 9.00 -16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).
Celem szkolenia jest poznanie skutecznego narzędzia wywierania wpływu na innych jakim jest storytelling, nabycie umiejętności konstruowania i opowiadania dobrych historii i wykorzystywania ich w zarządzaniu, wystąpieniach publicznych czy sprzedaży.
Godzina | Temat zajęć |
09.00 – 09.15 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
09.15 – 10.30 | Storytelling – jak, kiedy i dlaczego to działa? – Geneza storytellingu – ludzie opowiadają od zawsze… – Psychologia narracji – wpływ narracji na słuchacza – Dlaczego warto stosować storytelling – korzyści z wykorzystywania narracji
|
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15
| Przygotowanie historii – kluczowe elementy – Wizerunek mówcy ma znaczenie – Wybór tematu i przesłanie główne – Schemat opowieści: sposoby na dobry początek, część właściwa, zakończenie. Motyw Pixara, Voglera. – Bohater, jego „zwykły świat” i podróż |
12.15 – 12.45 | Przerwa |
12.45– 14.15 | Język i sposób narracji – Charakterystyczne cechy języka opowieści – Jak to robią najlepsi – analiza opowieści znanych mówców naszych czasów – Mówca na scenie – mowa ciała, praca głosem, budowanie wrażenia i utrzymywanie koncentracji słuchaczy
|
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | Moja historia – ćwiczenia
|
16.00 | Zakończenie szkolenia |
Szkolenie kierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się prowadzeniem spotkań biznesowych, zarządzaniem, sprzedażą i dla wszystkich planujących wzbogacić swój warsztat wystąpień publicznych.
Podczas szkolenia będą wykorzystywane następujące metody pracy: ćwiczenia, symulacje, wykład oraz prezentacja.
Szkolenie poprowadzi Monika Jankowska-Janicka, doradca biznesu, dziennikarz i trener. Jest specjalistą w zakresie budowania wizerunku zawodowego osób na wysokich stanowiskach, (także w zakresie kontaktów z mediami), przywództwa i motywowania pracowników. Jej doświadczenie procentuje w praktyce szkoleniowej, którą rozwija od kilku lat. Szkoli indywidualnych przedsiębiorców i specjalistów, urzędników, sędziów, zespoły sprzedażowe i marketingowe dużych firm.
Jest absolwentką Zaawansowanej Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu, absolwentką Studiów Podyplomowych z zakresu Negocjacji i Mediacji. Członkini Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Od kilku lat współpracuje jako trener z Polską Fundacją Przedsiębiorczości, prowadząc szkolenia dla przedsiębiorców w całej Polsce.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Godzina | Temat zajęć |
09.00 – 09.15 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
09.15 – 10.30 |
- Geneza storytellingu – ludzie opowiadają od zawsze… - Psychologia narracji – wpływ narracji na słuchacza - Dlaczego warto stosować storytelling – korzyści z wykorzystywania narracji
|
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15
| Przygotowanie historii – kluczowe elementy - Wizerunek mówcy ma znaczenie - Wybór tematu i przesłanie główne - Schemat opowieści: sposoby na dobry początek, część właściwa, zakończenie. Motyw Pixara, Voglera. - Bohater, jego „zwykły świat” i podróż |
12.15 – 12.45 | Przerwa |
12.45– 14.15 | · Język i sposób narracji - Charakterystyczne cechy języka opowieści - Jak to robią najlepsi – analiza opowieści znanych mówców naszych czasów - Mówca na scenie – mowa ciała, praca głosem, budowanie wrażenia i utrzymywanie koncentracji słuchaczy
|
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | Moja historia - ćwiczenia
|
16.00 | Zakończenie szkolenia |