Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe
- 06
10.2017
- Ilość dni: 2
- Ilość godzin: 10
- aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro (114)
Urząd Miasta Łodzi oraz Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe”.
Termin szkolenia: 05-06.10.2017 r. w godz. 9.00 -13.00 UWAGA SZKOLENIE DWUDNIOWE
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy, dzięki której możliwe będzie odpowiednie kreowanie wizerunku firmy oraz umiejętne posługiwanie się narzędziami marketingowymi.
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
• Istota marketingu
• Proces planowania marketingowego
• Plan marketingowy – struktura
• Analiza rynku
• Nowoczesny marketing strategiczny – strategia STP
• Marketing-mix- najważniejsze elementy dobrej oferty
• Strategie marketingowe- agresywna/ konkurencyjna/ konserwatywna defensywna
• Identyfikacja wizualna – jak zrobić to małym kosztem, a dobrze.
• Instrumenty promocji: tradycyjne/ on line/ media społecznościowe/.
• Budowanie wizerunku i reputacji firmy.
Szkolenie poprowadzi pan Michał Brzeziński– trener prowadzący szkolenie z zakresu „Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe” w ramach bieżącej edycji konkursu „Młodzi w Łodzi – Mam pomysł na biznes”. Manager, praktyk biznesu i pasjonat marketingu z 12 letnim doświadczeniem. Zarządzał projektami w branżach: edukacyjnej, hotelowej, budowlanej, consultingowej. Podczas swojej kariery wprowadzał na rynek polski innowacyjne produkty z branży kosmetycznej. Wspiera rozwój polskich firm poprzez działania promocyjne na rynkach międzynarodowych (m.in. Chiny, Emiraty Arabskie, Indie, Niemcy ). Szef marketingu m.in. w PL Europa S.A. oraz Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A..W latach 2015-2016 doradca zarządu w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
W pracy kieruje się maksymą „Sky is the limit”, którą zaraża współpracowników i partnerów biznesowych. Podczas zajęć szkoleniowych główny nacisk kładzie na zindywidualizowane podejście do uczestników, oparte na konkretnych przykładach i warsztatach szkoleniowych hołdując zasadzie, że praktyka czyni mistrza.
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
• Istota marketingu
• Proces planowania marketingowego
• Plan marketingowy - struktura
• Analiza rynku
• Nowoczesny marketing strategiczny – strategia STP
• Marketing-mix- najważniejsze elementy dobrej oferty
• Strategie marketingowe- agresywna/ konkurencyjna/ konserwatywna defensywna
• Identyfikacja wizualna - jak zrobić to małym kosztem, a dobrze.
• Instrumenty promocji: tradycyjne/ on line/ media społecznościowe/.
• Budowanie wizerunku i reputacji firmy.