Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe
- 14
05.2015
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 8
- ul. Narutowicza 34, Wojewódzkie Centrum Przedsiębiorczości
W dniu 14 maja 2015 r. Urząd Miasta Łodzi zaprasza przedsiębiorców oraz osoby chcące rozpocząć własną działalność gospodarczą na bezpłatne szkolenie pn. „Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe”.
Godziny szkolenia: 9.00-16.00
W programie szkolenia:
- Istota marketingu
- Proces planowania marketingowego
- Plan marketingowy – struktura
- Analiza sytuacji marketingowej
- Podstawowe decyzje strategiczne – strategia STP
- Opracowanie oferty marketingowej – marketing-mix
- Podstawy strategii marketingowej – jakie oferty łatwo się promuje?
- Niskokosztowe opracowanie materiałów promocyjnych: tożsamość wizualna, projektowanie reklam i materiałów promocyjnych, druk i produkcja
- Instrumenty promocji – publicity: wizerunek firmy, wiarygodność firmy, kontakty z dziennikarzami, przygotowanie materiałów prasowych, eventy
- Instrumenty promocji – promocja on-line: promocyjne modele biznesu, odstawy wiedzy o konwersji, inbound marketing SEO, media społecznościowe
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest kompletne wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go do organizatora. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
- Istota marketingu
- Proces planowania marketingowego
- Plan marketingowy – struktura
- Analiza sytuacji marketingowej
- Podstawowe decyzje strategiczne – strategia STP
- Opracowanie oferty marketingowej – marketing-mix
- Podstawy strategii marketingowej – jakie oferty łatwo się promuje?
- Niskokosztowe opracowanie materiałów promocyjnych: tożsamość wizualna, projektowanie reklam i materiałów promocyjnych, druk i produkcja
- Instrumenty promocji – publicity: wizerunek firmy, wiarygodność firmy, kontakty z dziennikarzami, przygotowanie materiałów prasowych, eventy
- Instrumenty promocji – promocja on-line: promocyjne modele biznesu, odstawy wiedzy o konwersji, inbound marketing SEO, media społecznościowe