• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe

  • 14

    05.2015

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 8
  • ul. Narutowicza 34, Wojewódzkie Centrum Przedsiębiorczości
Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe
  • Pobierz konspekt szkolenia
  • Cel szkolenia
  • Konspekt

W dniu 14 maja 2015 r. Urząd Miasta Łodzi zaprasza przedsiębiorców oraz osoby chcące rozpocząć własną działalność gospodarczą na bezpłatne szkolenie pn. „Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe”.

Godziny szkolenia: 9.00-16.00

W programie szkolenia:

  • Istota marketingu
  • Proces planowania marketingowego
  • Plan marketingowy – struktura
  • Analiza sytuacji marketingowej
  • Podstawowe decyzje strategiczne – strategia STP
  • Opracowanie oferty marketingowej – marketing-mix
  • Podstawy strategii marketingowej – jakie oferty łatwo się promuje?
  • Niskokosztowe opracowanie materiałów promocyjnych: tożsamość wizualna, projektowanie reklam i materiałów promocyjnych, druk i produkcja
  • Instrumenty promocji – publicity: wizerunek firmy, wiarygodność firmy, kontakty z dziennikarzami, przygotowanie materiałów prasowych, eventy
  • Instrumenty promocji – promocja on-line: promocyjne modele biznesu, odstawy wiedzy o konwersji, inbound marketing SEO, media społecznościowe

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest kompletne wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go do organizatora. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

  • Istota marketingu
  • Proces planowania marketingowego
  • Plan marketingowy – struktura
  • Analiza sytuacji marketingowej
  • Podstawowe decyzje strategiczne – strategia STP
  • Opracowanie oferty marketingowej – marketing-mix
  • Podstawy strategii marketingowej – jakie oferty łatwo się promuje?
  • Niskokosztowe opracowanie materiałów promocyjnych: tożsamość wizualna, projektowanie reklam i materiałów promocyjnych, druk i produkcja
  • Instrumenty promocji – publicity: wizerunek firmy, wiarygodność firmy, kontakty z dziennikarzami, przygotowanie materiałów prasowych, eventy
  • Instrumenty promocji – promocja on-line: promocyjne modele biznesu, odstawy wiedzy o konwersji, inbound marketing SEO, media społecznościowe

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx