Profesjonalna Obsługa Klienta
- 25
05.2015
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 7
- aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt.: „Profesjonalna Obsługa Klienta”.
Celem szkolenia jest przedstawienie standardów oraz przećwiczenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta, sprzedażą oraz dla wszystkich chcących wzbogacić swój warsztat sprzedawcy.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają cechy i zachowania, które pomagają w kontaktach z innymi ludźmi oraz te, które efektywny kontakt skutecznie uniemożliwiają. Dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem również w trakcie rozmowy telefonicznej. Poznają także podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.
Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży.
Szkolenie odbędzie się dnia 25 maja 2015 r. w godzinach 9.00 – 16.00, w Łodzi, miejsce szkolenia: al. Politechniki 32, sala konferencyjna nr 114.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Godzina | Temat zajęć |
09.00 – 09.15 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.15 – 10.30 | · Co to jest profesjonalna obsługa klienta?· Dlaczego tracimy klientów? |
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15 | · Kształtowanie własnego wizerunku· Znaczenie pierwszego wrażenia· Umiejętność autoprezentacji· Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie |
12.15 – 12.45 | Przerwa |
12.45– 14.15 | · Komunikacja werbalna i niewerbalna jako sposób na zbudowanie korzystnej relacji z klientem· Analiza potrzeb klienta· Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie |
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | · Typologia klientów· Telefoniczna obsługa klienta· Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie |