Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe
- 06
11.2015
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 7
- aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
W programie:
- Istota marketingu
- Proces planowania marketingowego
- Plan marketingowy – struktura
- Analiza sytuacji marketingowej
- Podstawowe decyzje strategiczne – strategia STP
- Opracowanie oferty marketingowej – marketing-mix
- Podstawy strategii marketingowej – jakie oferty łatwo się promuje?
- Niskokosztowe opracowanie materiałów promocyjnych: tożsamość wizualna, projektowanie reklam i materiałów promocyjnych, druk i produkcja
- Instrumenty promocji – publicity: wizerunek firmy, wiarygodność firmy, kontakty z dziennikarzami, przygotowanie materiałów prasowych, eventy
- Instrumenty promocji – promocja on-line: promocyjne modele biznesu, odstawy wiedzy o konwersji, inbound marketing SEO, media społecznościowe
Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest kompletne wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie go do organizatora. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
Prowadzący
Maciej Kowalczyk z wykształcenia socjolog, rocznik ’80.
W młodości aktywnie działał na rzecz budowania społeczeństwa obywatelskiego zwłaszcza w Łodzi i województwie łódzkim. Założyciel Młodzieżowej Rady Miasta Łodzi oraz Młodzieżowego Sejmiku Województwa Łódzkiego.
Dzisiaj przekuwa pasję w pracę zawodową. Twórca i Dyrektor Zarządzający Pheno Group składającej się z Pheno Horizon (tworzy koncepcje promocji i rozwoju), Pheno Agency (łódzkiej agencji reklamowej tworzącej strategie marketingowe, realizującej kampanie reklamowe ), SpartaInteractive (agencji interaktywnej skupiającej się na produkcji rozwiązań dla Internetu oraz urządzeń mobilnych) oraz mconnection (domu mediowego skupiającego się na planowaniu i zakupie mediów).