Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów
- 24
05.2016
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 4
- aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
- Rozwijanie umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży.
- Doskonalenie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji z klientem.
- Nawiązanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem.
- Budowanie umiejętności sprzedaży i pozyskiwania klientów za pomocą Internetu.
- Nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami.
- Prawidłowo identyfikować potrzeby klientów.
- Umiejętnie prowadzić dialog z klientami.
- Wykorzystywać techniki perswazji.
- Działać w biznesie w rzeczywistości realnej i internetowej.
- Analiza potrzeb klienta.
- Skuteczna komunikacja z klientem.
- Socjologiczne i psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu na decyzje klienta.
- Metody budowania relacji z klientem (CRM).
- Strona www firmy – wizytówka czy narzędzie sprzedaży?
- Jak szybko i tanio uruchomić własną stronę firmowa? – gotowe rozwiązania.
Krzysztof Skrzak, absolwent psychopedagogiki, posiadający między innymi międzynarodowy Certyfikat EITCA IT Key Competencies, trener, szkoleniowiec,praktyk,specjalizujący się we wsparciudla biznesuz zakresuIT oraz zarządzania czasem menedżera. Uczestnictwo w programie PCRS „Latarnicy” – praca trenerska z osobami wykluczonymi cyfrowo oraz w projektach badawczych organizowanych przy współpracy z Uniwersytetem Łódzkim–jako ekspert.
Dr Magdalena Ratalewska naukowiec, wykładowca i trener. Adiunkt w katedrze Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej UŁ. Ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w 2000 r. tam też uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Od początku pracy naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem, komunikacją organizacji z jej otoczeniem, budowaniem relacji oraz wdrażaniem nowych technologii. Uczestniczy w wielu krajowych i zagranicznych projektach badawczych. Współpracuje m.in. z firmą Rossmann, Ferax-Iril, Gatta, Międzynarodowe Targi Łódzkie, Dywilan, Monnari, BZ WBK, BGŻ, Atak designe oraz Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych.
- Rozwijanie umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży.
- Doskonalenie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji z klientem.
- Nawiązanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem.
- Budowanie umiejętności sprzedaży i pozyskiwania klientów za pomocą Internetu.
- Nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami.
- Prawidłowo identyfikować potrzeby klientów.
- Umiejętnie prowadzić dialog z klientami.
- Wykorzystywać techniki perswazji.
- Działać w biznesie w rzeczywistości realnej i internetowej.
- Analiza potrzeb klienta.
- Skuteczna komunikacja z klientem.
- Socjologiczne i psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu na decyzje klienta.
- Metody budowania relacji z klientem (CRM).
- Strona www firmy – wizytówka czy narzędzie sprzedaży?
- Jak szybko i tanio uruchomić własną stronę firmowa? – gotowe rozwiązania.