• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Wystąpienia publiczne

  • 06

    09.2016

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 4
  • aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
Wystąpienia publiczne
  • Pobierz konspekt szkolenia
  • Cel szkolenia
  • Konspekt

Urząd Miasta Łodzi oraz Szkolenia Łódź zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Wystąpienia publiczne”.

Termin szkolenia: 06.09.2016 r. godz. 10.30 -1 4.30Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć umiejętność występowania przed publicznością, prezentacji oraz autoprezentacji w sposób pozwalający na redukcję tremy oraz przekazanie treści wystąpienia w sposób profesjonalny i zrozumiały.

Tematyka szkolenia

1. Charakterystyka wystąpień publicznych i autoprezentacji– typologia wystąpień publicznych– cechy skutecznego przemawiania- vademecum2. Cechy profesjonalnego mówcy– przygotowanie– praca nad tekstem wystąpienia– wystąpienie przed audytorium- styl wystąpienia– negatywne typy mówców– błyskawiczna korekta błędów3. Komunikacja jako wyraz sztuki przemawiania– rozumienie modelu komunikowania się wg R. Jakobsona– funkcje mowy , a sposób prowadzenia wystąpień publicznych– reakcje publiczności- sprzężenie zwrotne, wzbudzanie i kontrola zainteresowaniasłuchaczy4. Werbalny kanał ustny w komunikacji bezpośredniej i pośredniej– słowa, zdania i formy gramatyczne- kształtowanie stylu i wizerunku– proste, jasne i pozbawione demagogii konstruowanie tekstu wystąpienia5. Pozawerbalne aspekty przygotowania i prowadzenia wystąpienia– walory głosu /ton głosu, tempo, wymowa, artykulacja, intonacja, iloczas,akcentowanie, frazeologizacja, modulacja/– percepcja wystąpienia / odbiór sygnałów przez półkule mózgu , percepcjaselektywna i stereotypizacja/6. Model UZPPD i błędy w przemawianiu– efektowne i skuteczne wystąpienie– środki emocjonalne w wystąpieniu publicznym– analiza i ocena audytorium- zaangażowanie słuchaczy7. Wpływ na postawy odbiorców wystąpienia– środki retoryczne / zapowiedź, łańcuch, apel, zwłoka, gra słów…/ i osiągany w prezentacji efekt– manipulacja, indoktrynacja, kompromitacja– wywieranie wrażenia- techniki argumentacji

Metodyka szkolenia:Szkolenie  prowadzone w formie warsztatowej, z wykorzystaniem elementów wykładu  interaktywnego i dyskusji sterowanej, z dużą ilością ćwiczeń oraz gier strategicznych realizowanych w grupach.   Zastosowanie znajdą także autoprezentacje i scenki rodzajowe omawiane przez wykładowcę i uczestników.Trener prowadzący szkolenie: Zbigniew Kocik          

Tematyka szkolenia:1. Charakterystyka wystąpień publicznych i autoprezentacji- typologia wystąpień publicznych- cechy skutecznego przemawiania- vademecum2. Cechy profesjonalnego mówcy- przygotowanie- praca nad tekstem wystąpienia- wystąpienie przed audytorium- styl wystąpienia- negatywne typy mówców- błyskawiczna korekta błędów3. Komunikacja jako wyraz sztuki przemawiania- rozumienie modelu komunikowania się wg R. Jakobsona- funkcje mowy , a sposób prowadzenia wystąpień publicznych- reakcje publiczności- sprzężenie zwrotne, wzbudzanie i kontrola zainteresowaniasłuchaczy4. Werbalny kanał ustny w komunikacji bezpośredniej i pośredniej- słowa, zdania i formy gramatyczne- kształtowanie stylu i wizerunku- proste, jasne i pozbawione demagogii konstruowanie tekstu wystąpienia5. Pozawerbalne aspekty przygotowania i prowadzenia wystąpienia- walory głosu /ton głosu, tempo, wymowa, artykulacja, intonacja, iloczas,akcentowanie, frazeologizacja, modulacja/- percepcja wystąpienia / odbiór sygnałów przez półkule mózgu , percepcjaselektywna i stereotypizacja/6. Model UZPPD i błędy w przemawianiu- efektowne i skuteczne wystąpienie- środki emocjonalne w wystąpieniu publicznym- analiza i ocena audytorium- zaangażowanie słuchaczy7. Wpływ na postawy odbiorców wystąpienia- środki retoryczne / zapowiedź, łańcuch, apel, zwłoka, gra słów…/ i osiągany w prezentacji efekt- manipulacja, indoktrynacja, kompromitacja- wywieranie wrażenia- techniki argumentacji

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx