• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Techniki obsługi klienta

  • 07

    09.2016

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 7
  • aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
Techniki obsługi klienta
  • Pobierz konspekt szkolenia
  • Cel szkolenia
  • Konspekt

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Techniki Obsługi klienta i radzenia sobie z trudnym klientem”.

Termin szkolenia: 07.09.2016 r. godz. 9.00 -1 6.00Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na lepsze zrozumienie potrzeb klientów oraz ich zachowań. Pomoże to sprzedawcom lepiej dopasować swój styl pracy, by możliwie najskuteczniej znaleźć nić porozumienia z klientami oraz łatwiej wychodzić z sytuacji trudnych, np. w przypadku reklamacji

Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:

  • Pierwsze wrażenie – jego znaczenie w obsłudze klienta.
  • Kontakt z klientem i budowanie relacji w procesie obsługi.
  • Rodzaje klientów wg cech osobowości oraz związane z tym strategie obsługi klientów.
  • Zasady asertywnej pracy z klientem.
  • Od pytania do działania – skuteczne odczytywanie potrzeb klienta.
  • Współpraca z klientem trudnym.

Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny, który specjalizował się w tematach gospodarczych, społecznych i lifestylowych. Od kilkunastu lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw.  Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin. Dzięki pracy w działach marketingu prywatnych firm zdobył doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i kontrahentami.

GodzinaTemat zajęć
9.00 – 9.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
9.15 – 10.30Zróżnicowanie psychologiczne klientów i dostosowanie sposobu komunikacji.Znaczenie wartości istotnych dla klienta.Dostosowanie do stylu działania klienta.Podstawowe techniki NLP w kontakcie z klientem - metaprogramowanie.
10.30 – 10.45 Przerwa
10.45 – 12.15Budowanie dobrych relacji z klientem.Komunikacja werbalna i niewerbalnaw pierwszym i kolejnym kontakcie z klientem. Spójność przekazu w komunikacji z klientem.Wypracowanie technik aktywnego słuchania.Techniki aktywnego słuchania i precyzowania przekazu informacji.
12.15 – 12.30 Przerwa
12.30 – 14.15Ludzie kontra problemy do rozwiązania. Wypracowanie  modelu funkcjonowania zadaniowego w kontaktach z klientami trudnymi oraz kluczowymi.Wartości i przekonania pracowników a relacje z klientem.Wypracowanie umiejętności oddzielenia własnych przekonań, nastawienia do klienta oraz wyobrażeń o kliencie od problemu do rozwiązania.
14.15 – 14.30 Przerwa
14.30 – 16.00Warsztat asertwyności w kontakcie z klientem trudnym. Reklamacje. Wypracowanie technii przyjmowania krytyki i udzielania informacji zwrotnej.Wypracowanie umiejętności stawiania granic.Zadaniowe realizowanie reklamacji.
16.00 Zakończenie szkolenia

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx