Cross-selling i up-selling - naucz się sprzedawać więcej!
- 26
02.2018
- Ilość dni: 1
- Ilość godzin: 7
Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie „Cross-selling i up-selling – naucz się sprzedawać więcej!”
Termin: 26.02.2018 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114)
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na zwiększenie sprzedaży w firmie.
Odpowiednio wprowadzona strategia cross-sellingu i up-sellingu w Państwa firmie pomoże zwiększyć sprzedaż, na dłużej zwiąże klientów z Waszą firmą i pozwoli uniknąć najczęstszych błędów w sprzedaży
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
- Jak sprzedawać więcej nie zrażając do siebie klientów?
- Jak prezentować całą ofertę firmy skłaniając klientów do większych zakupów?
- Jak sprzedawać droższe produkty i usługi z naszej oferty?
Szkolenie z zakresu cross-sellingu i up-sellingu pomoże Państwu zastosować nowoczesne techniki sprzedaży w Waszych firmach. Pomożemy zmaksymalizować zysk z pojedynczej transakcji i zwiększyć skuteczność Państwa oferty handlowej. Powiemy jak tworzyć ofertę, nie zrażając do siebie klientów i jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy klient rezygnuje.
Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości zajmujący się tematyką sprzedaży, komunikacji i marketingu. Od ponad 15 lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw. Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes ds. ekonomicznych Radia Koszalin.
Program Szkolenia
Godzina | Temat zajęć |
9.00 – 09.15 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.15 – 10.30 | Idea cross-sellingu i up-selingu (C/A)
Sprzedaż krzyżowa jako sposób na zwiększenie obrotów Sprzedaż dodatkowa – podnoszenie wartości oferowanych usług i produktów Analiza studium przypadku firm, które stosują metody C/A |
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15
| Analiza własnej oferty pod kątem możiwości wprowadzenia zasad cross-sellingu i up-sellingu
Wykorzystanie wiedzy marketingowej w budowaniu własnej oferty C/A Wybór produktów/usług do kampanii C/A Wybór klientów do których zostanie skierowana oferta C/A Opracowanie strategii działania
|
12.15 – 12.30 | Przerwa |
12.30 – 14.15 | Rozmowa sprzedażowa z wykorzystaniem technik cross-sellingu/up-sellingu
Narzędzia cross i up – sellingu Trening tworzenia struktury rozmowy sprzedażowej Stosowanie formuły – cechy – zalety – korzyści
|
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | Sposoby radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla procesu sprzedaży
Usuwanie obiekcji klienta Odpowiedzi na trudne pytania Reagowanie na odmowę klienta Jak NIE manipulować klientem
|
16.00 | Zakończenie szkolenia |
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego . Decyduje kolejność zgłoszeń.
Więcej informacji: www.przedsiebiorczosc.lodz.pl
rogram Szkolenia
Godzina | Temat zajęć |
9.00 – 09.15 | Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.15 – 10.30 | Idea cross-sellingu i up-selingu (C/A)
Sprzedaż krzyżowa jako sposób na zwiększenie obrotów Sprzedaż dodatkowa - podnoszenie wartości oferowanych usług i produktów Analiza studium przypadku firm, które stosują metody C/A |
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12.15
| Analiza własnej oferty pod kątem możiwości wprowadzenia zasad cross-sellingu i up-sellingu
Wykorzystanie wiedzy marketingowej w budowaniu własnej oferty C/A Wybór produktów/usług do kampanii C/A Wybór klientów do których zostanie skierowana oferta C/A Opracowanie strategii działania
|
12.15 – 12.30 | Przerwa |
12.30 – 14.15 | Rozmowa sprzedażowa z wykorzystaniem technik cross-sellingu/up-sellingu
Narzędzia cross i up - sellingu Trening tworzenia struktury rozmowy sprzedażowej Stosowanie formuły - cechy - zalety - korzyści
|
14.15 – 14.30 | Przerwa |
14.30 – 16.00 | Sposoby radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla procesu sprzedaży
Usuwanie obiekcji klienta Odpowiedzi na trudne pytania Reagowanie na odmowę klienta Jak NIE manipulować klientem
|
16.00 | Zakończenie szkolenia |