• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Storytelling – uniwersalne narzędzie perswazji w biznesie

  • 09

    12.2016

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 7
Storytelling – uniwersalne narzędzie perswazji w biznesie
  • Cel szkolenia
  • Konspekt

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Storytelling – uniwersalne narzędzie perswazji w biznesie”

Termin szkolenia: 09.12.2016 r. godz. 9.00 -16.00

Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).

Celem szkolenia jest  poznanie skutecznego narzędzia wywierania wpływu na innych jakim jest storytelling, nabycie umiejętności konstruowania i opowiadania dobrych historii i wykorzystywania ich w zarządzaniu, wystąpieniach publicznych czy sprzedaży.

Godzina

Temat zajęć

09.00 – 09.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

09.15 – 10.30

Storytelling – jak, kiedy i dlaczego to działa?

– Geneza storytellingu – ludzie opowiadają od zawsze…

– Psychologia narracji – wpływ narracji na słuchacza

– Dlaczego warto stosować storytelling – korzyści z wykorzystywania narracji

 

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

Przygotowanie historii – kluczowe elementy

– Wizerunek mówcy ma znaczenie

– Wybór tematu i przesłanie główne

– Schemat opowieści: sposoby na dobry początek, część właściwa, zakończenie. Motyw Pixara, Voglera.

– Bohater, jego „zwykły świat” i podróż

12.15 – 12.45

Przerwa

12.45– 14.15

Język i sposób narracji

– Charakterystyczne cechy języka opowieści

– Jak to robią najlepsi – analiza opowieści znanych mówców naszych czasów

– Mówca na scenie – mowa ciała, praca głosem, budowanie wrażenia i utrzymywanie koncentracji słuchaczy

 

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Moja historia – ćwiczenia

 

16.00

Zakończenie szkolenia

Szkolenie kierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się prowadzeniem spotkań biznesowych, zarządzaniem, sprzedażą i dla wszystkich planujących wzbogacić swój warsztat wystąpień publicznych.

Podczas szkolenia będą wykorzystywane następujące metody pracy: ćwiczenia, symulacje, wykład oraz prezentacja.

 

Szkolenie poprowadzi Monika Jankowska-Janicka, doradca biznesu, dziennikarz i trener. Jest specjalistą w zakresie budowania wizerunku zawodowego osób na wysokich stanowiskach, (także w zakresie kontaktów z mediami), przywództwa i motywowania pracowników. Jej doświadczenie procentuje w praktyce szkoleniowej, którą rozwija od kilku lat. Szkoli indywidualnych przedsiębiorców i specjalistów, urzędników, sędziów, zespoły sprzedażowe i marketingowe dużych firm.

Jest absolwentką Zaawansowanej Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu, absolwentką Studiów Podyplomowych z zakresu Negocjacji i Mediacji. Członkini Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Od kilku lat współpracuje jako trener z Polską Fundacją Przedsiębiorczości, prowadząc szkolenia dla przedsiębiorców w całej Polsce.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Godzina

Temat zajęć

09.00 – 09.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

09.15 – 10.30

  • Storytelling – jak, kiedy i dlaczego to działa?

- Geneza storytellingu – ludzie opowiadają od zawsze…

- Psychologia narracji – wpływ narracji na słuchacza

- Dlaczego warto stosować storytelling – korzyści z wykorzystywania narracji

 

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

Przygotowanie historii – kluczowe elementy

- Wizerunek mówcy ma znaczenie

- Wybór tematu i przesłanie główne

- Schemat opowieści: sposoby na dobry początek, część właściwa, zakończenie. Motyw Pixara, Voglera.

- Bohater, jego „zwykły świat” i podróż

12.15 – 12.45

Przerwa

12.45– 14.15

·         Język i sposób narracji

- Charakterystyczne cechy języka opowieści

- Jak to robią najlepsi – analiza opowieści znanych mówców naszych czasów

- Mówca na scenie – mowa ciała, praca głosem, budowanie wrażenia i utrzymywanie koncentracji słuchaczy

 

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Moja historia - ćwiczenia

 

16.00

Zakończenie szkolenia

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx