• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Cross-selling i up-selling - naucz się sprzedawać więcej!

  • 26

    02.2018

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 7
Cross-selling i up-selling - naucz się sprzedawać więcej!
  • Cel szkolenia
  • Konspekt

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie „Cross-selling i up-selling – naucz się sprzedawać więcej!”

Termin: 26.02.2018 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi  (al. Politechniki 32, pok. 114)

 

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na zwiększenie sprzedaży w firmie.

Odpowiednio wprowadzona strategia cross-sellingu i up-sellingu w Państwa firmie pomoże zwiększyć sprzedaż, na dłużej zwiąże klientów z Waszą firmą i pozwoli uniknąć najczęstszych błędów w sprzedaży

Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:

  • Jak sprzedawać więcej nie zrażając do siebie klientów?
  • Jak prezentować całą ofertę firmy skłaniając klientów do większych zakupów?
  • Jak sprzedawać droższe produkty i usługi z naszej oferty?

Szkolenie z zakresu cross-sellingu i up-sellingu pomoże Państwu zastosować nowoczesne techniki sprzedaży w Waszych firmach.  Pomożemy zmaksymalizować zysk z pojedynczej transakcji i zwiększyć skuteczność Państwa oferty handlowej. Powiemy jak tworzyć ofertę, nie zrażając do siebie klientów i jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy klient rezygnuje.

Szkolenie poprowadzi pan Zbigniew Pankiewicz – wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości zajmujący się tematyką sprzedaży, komunikacji i marketingu. Od ponad 15 lat analizuje komunikację wizerunkową przedsiębiorstw.  Ma swój wkład w budowanie wizerunków uczelni wyższych oraz firm z sektora informatycznego. Zarządzał także mediami publicznymi jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes ds. ekonomicznych Radia Koszalin.

Program Szkolenia

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 09.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

9.15 – 10.30

Idea cross-sellingu i up-selingu (C/A)

 

Sprzedaż krzyżowa jako sposób na zwiększenie obrotów

Sprzedaż dodatkowa – podnoszenie wartości oferowanych usług i produktów

Analiza studium przypadku firm, które stosują metody C/A

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

Analiza własnej oferty pod kątem możiwości wprowadzenia zasad cross-sellingu i up-sellingu

 

Wykorzystanie wiedzy marketingowej w budowaniu własnej oferty C/A

Wybór produktów/usług do kampanii C/A

Wybór klientów do których zostanie skierowana oferta C/A

Opracowanie strategii działania

 

12.15 – 12.30

Przerwa

12.30 – 14.15

Rozmowa sprzedażowa z wykorzystaniem technik cross-sellingu/up-sellingu

 

Narzędzia cross i up – sellingu

Trening tworzenia struktury rozmowy sprzedażowej

Stosowanie formuły – cechy – zalety – korzyści

 

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Sposoby radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla procesu sprzedaży

 

Usuwanie obiekcji klienta

Odpowiedzi na trudne pytania

Reagowanie na odmowę klienta

Jak NIE manipulować klientem

 

16.00

Zakończenie szkolenia

 

 

 

W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego . Decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji: www.przedsiebiorczosc.lodz.pl

rogram Szkolenia

Godzina

Temat zajęć

9.00 – 09.15

Powitanie uczestników i wprowadzenie

9.15 – 10.30

Idea cross-sellingu i up-selingu (C/A)

 

Sprzedaż krzyżowa jako sposób na zwiększenie obrotów

Sprzedaż dodatkowa - podnoszenie wartości oferowanych usług i produktów

Analiza studium przypadku firm, które stosują metody C/A

10.30 – 10.45

Przerwa

10.45 – 12.15

 

Analiza własnej oferty pod kątem możiwości wprowadzenia zasad cross-sellingu i up-sellingu

 

Wykorzystanie wiedzy marketingowej w budowaniu własnej oferty C/A

Wybór produktów/usług do kampanii C/A

Wybór klientów do których zostanie skierowana oferta C/A

Opracowanie strategii działania

 

12.15 – 12.30

Przerwa

12.30 – 14.15

Rozmowa sprzedażowa z wykorzystaniem technik cross-sellingu/up-sellingu

 

Narzędzia cross i up - sellingu

Trening tworzenia struktury rozmowy sprzedażowej

Stosowanie formuły - cechy - zalety - korzyści

 

14.15 – 14.30

Przerwa

14.30 – 16.00

Sposoby radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla procesu sprzedaży

 

Usuwanie obiekcji klienta

Odpowiedzi na trudne pytania

Reagowanie na odmowę klienta

Jak NIE manipulować klientem

 

16.00

Zakończenie szkolenia

 

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx