• Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
  • +48 (42) 638 47 00
  • kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Przedsiebirz
  • Home
  • O programie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Na start
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować firmę
    • Konkurs dla startupów
    • Kapitał na start
    • Miejskie lokale użytkowe
    • Wsparcie dla startupów
    • Inkubatory/Akceleratory
  • Przedsiębiorca
    • Aktualności
    • Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
    • Licencje na transport
    • Wsparcie finansowe
    • Konkurs dla startupów
    • Lokale użytkowe
    • Zatrudnienie osób bezrobotnych
    • Firmy uczestników konkursu Młodzi w Łodzi
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Archiwum szkoleń
    • Partnerzy
  • Konsultacje
    • Aktualności
    • Bezpłatne Konsultacje
  • Konkurs
  • Kontakt

Szkolenia

przedsiebiorczosc.lodz.pl > Szkolenia

Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów

  • 24

    05.2016

  • Ilość dni: 1
  • Ilość godzin: 4
  • aleja Politechniki 32, Łódź, sala konferencyjna, I piętro
Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów
  • Pobierz konspekt szkolenia
  • Cel szkolenia
  • Konspekt
Urząd Miasta Łodzi oraz SZKOLENIA ŁÓDŹ   zapraszają na bezpłatne szkolenie  dla przedsiębiorców oraz  osób zakładających  działalność gospodarczą pn. „Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów ”.Termin: 24 maja 2016 r. godz. 9.15-13.15Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).Cele
  • Rozwijanie umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży.
  • Doskonalenie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji z klientem.
  • Nawiązanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem.
  • Budowanie umiejętności sprzedaży i pozyskiwania klientów za pomocą Internetu.
W trakcie szkolenia nauczysz się
  • Nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami.
  • Prawidłowo identyfikować potrzeby klientów.
  • Umiejętnie prowadzić dialog z klientami.
  • Wykorzystywać techniki perswazji.
  • Działać w biznesie w rzeczywistości realnej i internetowej.
Najważniejsze zagadnienia szkolenia
  • Analiza potrzeb klienta.
  • Skuteczna komunikacja z klientem.
  • Socjologiczne i psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu na decyzje klienta.
  • Metody budowania relacji z klientem (CRM).
  • Strona www firmy – wizytówka czy narzędzie sprzedaży?
  • Jak szybko i tanio uruchomić własną stronę firmowa? – gotowe rozwiązania.
PROWADZĄCY:

Krzysztof Skrzak, absolwent psychopedagogiki, posiadający między innymi  międzynarodowy Certyfikat EITCA IT Key Competencies, trener, szkoleniowiec,praktyk,specjalizujący się we wsparciudla biznesuz zakresuIT oraz zarządzania czasem menedżera. Uczestnictwo w programie PCRS „Latarnicy” – praca trenerska z osobami wykluczonymi cyfrowo oraz w projektach badawczych organizowanych przy współpracy z Uniwersytetem Łódzkim–jako ekspert.

Dr Magdalena Ratalewska naukowiec, wykładowca i trener. Adiunkt w katedrze Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej UŁ. Ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w 2000 r. tam też uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarządzaniu. Od początku pracy naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem, komunikacją organizacji z jej otoczeniem, budowaniem relacji oraz wdrażaniem nowych technologii. Uczestniczy w wielu krajowych i zagranicznych projektach badawczych. Współpracuje m.in. z firmą Rossmann, Ferax-Iril, Gatta, Międzynarodowe Targi Łódzkie, Dywilan, Monnari, BZ WBK, BGŻ, Atak designe oraz Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych.

Cele
  • Rozwijanie umiejętności w zakresie efektywnej sprzedaży.
  • Doskonalenie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji z klientem.
  • Nawiązanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientem.
  • Budowanie umiejętności sprzedaży i pozyskiwania klientów za pomocą Internetu.
W trakcie szkolenia nauczysz się
  • Nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami.
  • Prawidłowo identyfikować potrzeby klientów.
  • Umiejętnie prowadzić dialog z klientami.
  • Wykorzystywać techniki perswazji.
  • Działać w biznesie w rzeczywistości realnej i internetowej.
Najważniejsze zagadnienia szkolenia
  • Analiza potrzeb klienta.
  • Skuteczna komunikacja z klientem.
  • Socjologiczne i psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu na decyzje klienta.
  • Metody budowania relacji z klientem (CRM).
  • Strona www firmy – wizytówka czy narzędzie sprzedaży?
  • Jak szybko i tanio uruchomić własną stronę firmowa? – gotowe rozwiązania.

Popularne tematy

  • O Inicjatywie
    • Opis ŁCP
    • Kontakt
    • Wydawnictwa
    • Wydarzenia
  • Start-up
    • Aktualności
    • Jak zarejestrować działalność gospodarczą
    • Wsparcie finansowe
  • Szkolenia
    • Aktualności
    • Szkolenia
    • Archiwum szkoleń
  • Doradztwo
    • Doradztwo
    • Partnerzy
    • Zarejestruj firmę
    • Kontakt
  • Regulamin
  • Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Urząd Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej,
tel. +48 (42) 638 47 00, kontakt@przedsiebiorczosc.lodz.pl
Projekt i wykonanie Berx