• 04

    08 2016

  • Dyżur doradczy – indywidualne konsultacje biznesowe

Dyżur doradczy – indywidualne konsultacje biznesowe

Kategoria Data Czas Lokalizacja
czw 04 Sie 09:30 - 11:30 Urząd Miasta Łodzi

Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami

Kto może korzystać z dyżurów?

  • Osoby planujące założenie firmy
  • Przedsiebiorcy

Jaką pomoc można uzyskać?

Do Twojej dyspozycji jest dziewięciu konsultantów

Wsparcie w postaci indywidualnych konsultacji otrzymasz w zakresie:

  • Procedur rejestracji działalności gospodarczej;
  • Uzyskania: koncesji, zezwolenia, wpisu do rejestru działalności gospodarczej, licencji oraz zgody;
  • Możliwości pozyskania środków finansowych na założenie i rozwój firmy
  • Zasad podlegania ubezpieczeniem społecznym, zdrowotnym;
  • Naliczania wysokości, określenia podstawy wymiaru oraz terminów opłacania składek ubezpieczeniowych;
  • Wyboru form rozliczania podatkowego wynikającego z podejmowanej działalności gospodarczej;
  • Warunków lokalowych (sanitarno-technicznych) niezbędnych do uruchomienia działalności gospodarczej;
  • Prawa pracy;
  • Prawa spółek handlowych;
  • Zarządzania wierzytelnościami.

Kto udziela informacji?

Przedstawiciele: Centrum_logotypy_kolo

  • Izby Skarbowej w Łodzi
  • Zakładu Ubezpieczeń Społecznychw Łodzi
  • Powiatowej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej
  • Okręgowego Inspektoratu Pracy
  • Urzędu Statystycznego w Łodzi
  • Powiatowego Urzędu Pracy
  • Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
  • Kancelarii Prawnej INKASO – WEC S.A

Jak korzystać z konsultacji?

Krok Pierwszy

Przyjdź  do Łódzkiego Centrum Przedsiebiorczości (al. Politechniki 32, I piętro pok. 114).

Nie musisz się wcześniej rejestrować

Krok Drugi

Na miejscu otrzymasz formularz, w którym zaznaczasz instytucje/firmy, z których porad chcesz skorzystać .

Krok Trzeci

Korzystasz indywidualnie z porad każdego doradcy.

Na każdym etapie możesz weryfikować konsultantów z którymi chcesz rozmawiać.

 

Przyjdź i korzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów!

Loading Map....