Szkolenie „Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe”.
Kategoria | Data | Czas | Lokalizacja |
---|---|---|---|
czw 05 Paź - pt 06 Paź | 07:00 - 11:00 | Łódzkie Centrum Przedsiębiorczości |
Urząd Miasta Łodzi oraz Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe”.
Termin szkolenia: 05-06.10.2017 r. w godz. 9.00 -13.00 UWAGA SZKOLENIE DWUDNIOWE
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).
Formularz zgłoszeniowy: https://przedsiebiorczosc.lodz.pl/szkolenia?paget=training&id=137&namet=skuteczna-promocja-mlodej-firmy-planowanie-marketingowe
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy, dzięki której możliwe będzie odpowiednie kreowanie wizerunku firmy oraz umiejętne posługiwanie się narzędziami marketingowymi.
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
• Istota marketingu
• Proces planowania marketingowego
• Plan marketingowy – struktura
• Analiza rynku
• Nowoczesny marketing strategiczny – strategia STP
• Marketing-mix- najważniejsze elementy dobrej oferty
• Strategie marketingowe- agresywna/ konkurencyjna/ konserwatywna defensywna
• Identyfikacja wizualna – jak zrobić to małym kosztem, a dobrze.
• Instrumenty promocji: tradycyjne/ on line/ media społecznościowe/.
• Budowanie wizerunku i reputacji firmy.
Szkolenie poprowadzi pan Michał Brzeziński– trener prowadzący szkolenie z zakresu „Skuteczna promocja młodej firmy. Planowanie marketingowe” w ramach bieżącej edycji konkursu „Młodzi w Łodzi – Mam pomysł na biznes”. Manager, praktyk biznesu i pasjonat marketingu z 12 letnim doświadczeniem. Zarządzał projektami w branżach: edukacyjnej, hotelowej, budowlanej, consultingowej. Podczas swojej kariery wprowadzał na rynek polski innowacyjne produkty z branży kosmetycznej. Wspiera rozwój polskich firm poprzez działania promocyjne na rynkach międzynarodowych (m.in. Chiny, Emiraty Arabskie, Indie, Niemcy ). Szef marketingu m.in. w PL Europa S.A. oraz Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A..W latach 2015-2016 doradca zarządu w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
W pracy kieruje się maksymą „Sky is the limit”, którą zaraża współpracowników i partnerów biznesowych. Podczas zajęć szkoleniowych główny nacisk kładzie na zindywidualizowane podejście do uczestników, oparte na konkretnych przykładach i warsztatach szkoleniowych hołdując zasadzie, że praktyka czyni mistrza.