Bluerank znowu triumfuje. Jako jedyna polska agencja otrzymała Oskara branży internetowej – statuetkę European Search Awards. To już kolejna tak prestiżowa nagroda dla agencji, o której coraz głośniej słychać nie tylko w Polsce, ale także za granicą.
Bluerank to firma działająca w nowych technologiach, która powstała i od początku działa w Łodzi. Od ponad 10 lat z sukcesami realizuje projekty z zakresu marketingu online dla czołowych polskich graczy oraz międzynarodowych korporacji. Dynamicznie rozwija portfolio swoich klientów i zakres usług. W najbliższej perspektywie ma zamiar zatrudnić 100 osób.
Bluerank z roku na rok zwiększa zakres swoich usług realizując je z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi marketingu online. Tak dynamiczny rozwój możliwy jest m.in. dzięki wykorzystaniu dotacji unijnych, a także dzięki wyjątkowemu zespołowi złożonemu z najwyższej klasy specjalistów. Firma obecnie zatrudnia ponad 60 osób z różnych dziedzin marketingu internetowego, ale w najbliższej perspektywie ma zamiar znacznie zwiększyć liczbę pracowników. Bluerank obecnie realizuje już 200 projektów dla klientów z 58 krajów na całym świecie, ciągle pojawiają się nowe zainteresowane współpracą firmy.
Branża internetowa dynamicznie się rozwija, ciągle potrzebujemy specjalistów w tym zakresie. Stawiamy na ludzi młodych, którzy chcą się uczyć i robić z nami najlepsze projekty. Zapraszamy osoby, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu online. Poszukujemy zarówno stażystów, jak i specjalistów z doświadczeniem. U nas na pewno znajdą pewne miejsce pracy – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Rozwój Bluerank opiera się nie tylko na pozyskiwaniu nowych Klientów ale także na kooperacji z innymi rozwojowymi firmami. Firma w 2015 roku zainwestowała w obiecujący startup – Prowly, platformę wspierającą komunikację firm i marek. To także dzięki Prowly Bluerank dostarcza swoim klientom kompleksowe wsparcie w zakresie działań content marketingowych. Łódzka firma jest w tym naprawdę dobra. Stworzyła i przeprowadziła najlepszą kampanię content marketingową w Europie, która zdobyła uznanie światowych ekspertów z branży SEM. Kampania Bluerank dla Leroy Merlin zdobyła Oskara branży internetowej – nagrodę European Search Award 2016. Rekordowa była też liczba 6 nominacji, które w tym roku otrzymał Bluerank. Dotyczyły one projektów realizowanych dla łódzkiej firmy Rainbow, a także Sportowysklep.pl i Wylecz.to.
Praca w Bluerank to nie tylko realizacja projektów dla klientów takich jak: Leroy Merlin, Mitsubishi, Rainbow, DOZ, mBank, Rossmann. Firma podejmuje również działania w zakresie CSR. Wspiera organizacje nie tylko finansowo, ale bezpłatnie dzieli się wiedzą, wdrażając rozwiązania, które przyczyniają się do znaczącej poprawy sytuacji potrzebujących. W ten sposób firma wsparła m.in. Amnesty International, Fundację Gajusz, Fundację Dzieci Niczyje. Nie brakuje tez inicjatyw oddolnych – w celu wsparcia potrzebujących pracownicy Bluerank stworzyli wewnętrzną rywalizację Bluechallenge, w ramach której spalone kcal przeliczane są na złotówki. Każde 1 000 000 kcal to 1000 zł dla Fundacji Gajusz.
– Z perspektywy czasu wiem, że podjąłem bardzo dobrą decyzję zakładając firmę w Łodzi. Łódź to kopalnia talentów, miejsce gdzie mniejsze tempo życia wyzwala większą innowację i pozwala na tworzenie i eksport usług o globalnej jakości – mówi Maciej Gałecki.