• 19

    07 2017

  • Jak przekuć tradycję lokalną w biznes?

Czy można założyć biznes wykorzystując kulturę swojego regionu? Czy bazując na lokalności możliwe jest stworzenie marki o globalnym potencjale?

Na te pytania odpowie Marta Wróbel, właścicielka firmy Folkstar, podczas drugiego śniadania networkingowego z cyklu Pobudka w Hubie, które odbędzie się już 21 lipca o 10:30 w Idea Hub w Manufakturze.

Podczas drugiego śniadania networkingowego w Idea Hub, uczestnicy dowiedzą się, jak buduje się biznesowy potencjał, wykorzystując lokalne tradycje. Marta Wróbel opowie co sprawiło, że motywy folk stały się modne i jak sprzedaje się rzeczy oparte na sztuce ludowej, a także jak wyglądała ścieżka jej kariery. Produkty Folkstar kupili już klienci z ponad stu krajów, w tym m.in. z Arabii Saudyjskiej czy Korei Północnej. Z początku był sklepem internetowym, obecnie posiada 6 lokalizacji stacjonarnych w całej Polsce i zatrudnia 40 pracowników.

Pobudka w Hubie to cykl śniadań networkingowych dla przedsiębiorców, które odbywają się dwa razy w miesiącu w Idea Hub w Manufakturze. Każde spotkanie składa się z dwóch paneli. Podczas pierwszego, zaproszony gość opowiada o swoim doświadczeniu w biznesie i dzieli się spostrzeżeniami na konkretny temat. Drugi zaś przeznaczony jest na networking, czyli rozmowy między uczestnikami, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych i wymianę inspiracji.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której przedsiębiorcy mogą za darmo pracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.

Źródło: IDEA HUB