• 06

    12 2018

  • Jak pokonać konkurencję i skutecznie wykorzystać nowoczesne kanały w promocji firm

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie „Jak pokonać konkurencję i skutecznie wykorzystać nowoczesne kanały w promocji firmy”.

Termin: 14.12.2018 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi  (al. Politechniki 32, pok. 114)

Formularz zgłoszeniowy: https://przedsiebiorczosc.lodz.pl/szkolenia?paget=training&id=175&namet=jak-pokonac-konkurencje-i-skutecznie-wykorzystac-nowoczesne-kanaly-w-promocji-firmy

Warsztaty dla MŚP.

Celem szkolenia jest:

  • poznanie metod skutecznego konkurowania na wysoko konkurencyjnym rynku,
  • wskazanie optymalnych metod konkurowania od rodzaju biznesu i rynku na jakim działa.
  • poznanie optymalnych metod komunikacji marketingowej i sprzedażowej w nowoczesnych kanałach komunikacji dla rynków B2C i B2B.

Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli i zarządzających małych i średnich  firm, którzy chcą szukają metod i pomysłów na pokonanie konkurencji i skuteczne wykorzystanie nowoczesnych kanałów i mediów do promocji i sprzedaży.

Szkolenie łączy wykład z warsztatem. Uczestnicy poznają nowe treści podczas prezentacji, analizy case-ów, dyskusji, zaś nabywają umiejętności podczas ćwiczeń. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników. Treści szkoleniowe odnoszą się do biznesów, reprezentowanych przez uczestników.

Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Trener i konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wprowadzaniu na rynek nowych biznesów, produktów i usług. Ma dużą praktykę w działaniach marketingowych i sprzedażowych w internecie. Pracuje dla start-up-ów, korporacji i MŚP. Specjalizuje się w sprzedaży, marketingu. Prowadzi firmę konsultingową oraz bloga o zarządzaniu sprzedażą.

 

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego.Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Godzina Temat zajęć
9.00 – 9.15 Powitanie i wprowadzenie do szkolenia.
 

9.15 – 10.30

 

Metody skutecznego konkurowania na nowoczesnym rynku

1.   Konkurowanie w oparciu o wartość dla klienta.

– Metody i wymogi.

– Szanse i ryzyka.

– Odniesienie do biznesu uczestników.

 

10.30 – 10.45 Przerwa
 

10.45 – 12 15

 

Metody skutecznego konkurowania na nowoczesnym rynku

2.   Konkurowanie w oparciu o technologie internetowe i integracje.

– Metody i wymogi.

– Szanse i ryzyka.

– Odniesienie do biznesu uczestników.

 

12.15 – 12.30 Przerwa
 

12.30 – 14.15

 

Efektywne wykorzystanie nowoczesnych kanałów marketingowych dla biznesów B2C

– Znajdowanie i docieranie do klientów

– Budowanie zainteresowania i przekonywanie do oferty

– Zawieranie transakcji

– Obsługa klientów i budowanie lojalności

 

14.15 – 14 45 Przerwa
 

 

14 45 – 16 00

 

Efektywne wykorzystanie nowoczesnych kanałów marketingowych dla biznesów B2B

– Znajdowanie i docieranie do klientów

– Budowanie zainteresowania i przekonywanie do oferty

– Zawieranie transakcji

– Obsługa klientów i budowanie lojalności

 

16.00 Zakończenie szkolenia