Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie „Jak pokonać konkurencję i skutecznie wykorzystać nowoczesne kanały w promocji firmy”.
Termin: 14.12.2018 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114)
Formularz zgłoszeniowy: https://przedsiebiorczosc.lodz.pl/szkolenia?paget=training&id=175&namet=jak-pokonac-konkurencje-i-skutecznie-wykorzystac-nowoczesne-kanaly-w-promocji-firmy
Warsztaty dla MŚP.
Celem szkolenia jest:
- poznanie metod skutecznego konkurowania na wysoko konkurencyjnym rynku,
- wskazanie optymalnych metod konkurowania od rodzaju biznesu i rynku na jakim działa.
- poznanie optymalnych metod komunikacji marketingowej i sprzedażowej w nowoczesnych kanałach komunikacji dla rynków B2C i B2B.
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli i zarządzających małych i średnich firm, którzy chcą szukają metod i pomysłów na pokonanie konkurencji i skuteczne wykorzystanie nowoczesnych kanałów i mediów do promocji i sprzedaży.
Szkolenie łączy wykład z warsztatem. Uczestnicy poznają nowe treści podczas prezentacji, analizy case-ów, dyskusji, zaś nabywają umiejętności podczas ćwiczeń. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników. Treści szkoleniowe odnoszą się do biznesów, reprezentowanych przez uczestników.
Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Trener i konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wprowadzaniu na rynek nowych biznesów, produktów i usług. Ma dużą praktykę w działaniach marketingowych i sprzedażowych w internecie. Pracuje dla start-up-ów, korporacji i MŚP. Specjalizuje się w sprzedaży, marketingu. Prowadzi firmę konsultingową oraz bloga o zarządzaniu sprzedażą.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego.Decyduje kolejność zgłoszeń.
PROGRAM SZKOLENIA
Godzina | Temat zajęć |
9.00 – 9.15 | Powitanie i wprowadzenie do szkolenia. |
9.15 – 10.30 |
Metody skutecznego konkurowania na nowoczesnym rynku 1. Konkurowanie w oparciu o wartość dla klienta. – Metody i wymogi. – Szanse i ryzyka. – Odniesienie do biznesu uczestników.
|
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 12 15 |
Metody skutecznego konkurowania na nowoczesnym rynku 2. Konkurowanie w oparciu o technologie internetowe i integracje. – Metody i wymogi. – Szanse i ryzyka. – Odniesienie do biznesu uczestników.
|
12.15 – 12.30 | Przerwa |
12.30 – 14.15 |
Efektywne wykorzystanie nowoczesnych kanałów marketingowych dla biznesów B2C – Znajdowanie i docieranie do klientów – Budowanie zainteresowania i przekonywanie do oferty – Zawieranie transakcji – Obsługa klientów i budowanie lojalności
|
14.15 – 14 45 | Przerwa |
14 45 – 16 00 |
Efektywne wykorzystanie nowoczesnych kanałów marketingowych dla biznesów B2B – Znajdowanie i docieranie do klientów – Budowanie zainteresowania i przekonywanie do oferty – Zawieranie transakcji – Obsługa klientów i budowanie lojalności
|
16.00 | Zakończenie szkolenia |