To już 13. edycja konkursu ,,Nagroda Gospodarcza Wojewody Łódzkiego” organizowanego przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi. W konkursie zostają wyróżnione firmy, które swoją działalnością przyczyniają się do rozwoju i unowocześnienia gospodarki województwa łódzkiego.
Zgłoszenia oceniła kapituła konkursu, w której zasiadają przedstawiciele świata nauki, organizacji gospodarczych i społecznych, szefowie instytucji publicznych i mediów, m.in. rektorzy łódzkich uczelni wyższych, prezes zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej SA, Marszałek Województwa Łódzkiego, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju.
W tegorocznej edycji nominowanych zostało 19 przedsiębiorstw, które mają siedziby na terenie województwa łódzkiego.
Oprócz danych finansowych, kapituła konkursu doceniła reputację Bluerank w lokalnym środowisku biznesowym, działania na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu, wspierania lokalnych inicjatyw oraz rozwoju pracowników, a także wcześniejsze nagrody i wyróżnienia zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych konkursach.
Agencja od ponad 2 lat wspiera zarówno merytorycznie, jak i finansowo łódzką Fundację Gajusz. W tym celu stworzyła rywalizację Bluechallenge, w ramach której pracownicy zapisują w aplikacji Endomondo spalone kcal, a te przeliczone na złotówki wspierają potrzeby fundacji. Firma dba też o rozwój pracowników. Oferuje im szkolenia, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej przez 20 dni w roku, dodatkową 15 minutową przerwę oraz Bluepakiet do dyspozycji pracowników.
W ramach Bluepakietu firma finansuje opłaty za przedszkola, szkoły, dopłaty do aktywności sportowych, do zabiegów pielęgnacyjnych, wizyt u specjalistów, zakup pomocy naukowych dla pracowników, dzieci i rodzin.
Cieszy mnie, że startowaliśmy w tym konkursie po raz pierwszy i w dodatku z takim rezultatem. Dziękuję członkom kapituły za wysoką ocenę tego, co robimy. To dla nas potwierdzenie, że pomysł założenia firmy 11 lat temu w mieszkaniu na jednym z osiedli w Łodzi to była dobra decyzja. Bluerank jest partnerem dla Google i Facebooka w Polsce, działa w nowoczesnym, wymagającym ciągłej ucieczki naprzód otoczeniu. To wspaniale, że tak jak rozwijają się firmy Google i Facebook, tak i my możemy się rozwijać. Nasza firma jest we wszystkich aspektach związana z Łodzią i zatrudnia już ponad 70 osób. W tym miesiącu zatrudniliśmy 12 nowych pracowników, zatem obiecuję, że za kilka lat będziemy atakować inne kategorie w konkursie – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Bluerank rozpoczął swoją działalność w 2005 roku jako 3-osobowa firma. Obecnie może pochwalić się zespołem ponad 70 specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Do tej pory zaufało jej 500 klientów działających w 24 krajach na całym świecie. Realizowane projekty były już doceniane zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych konkursach.
To kolejne ważne wyróżnienie dla Bluerank. Innowacyjność, strategiczne podejście do klientów i dynamiczny rozwój były już wcześniej doceniane i nagradzane w konkursach branżowych i biznesowych. Bluerank znalazł się między innymi wśród laureatów European Search Awards, European Business Awards, Golden Arrow oraz w rankingu najdynamiczniej rozwijających się firm – Gazele Biznesu. Prezes Bluerank Maciej Gałecki znalazł się w gronie nominowanych w konkursie Menedżer Roku Regionu Łódzkiego 2015.
Źródło: Bluerank