• 17

    01 2017

  • Szkolenie pn. „Prawno – podatkowe aspekty handlu w sieci – e-sklep”

Szkolenie pn. „Prawno – podatkowe aspekty handlu w sieci – e-sklep”

KategoriaDataCzasLokalizacja
wt 17 Sty09:15 - 16:00Łódzkie Centrum Przedsiębiorczości

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie pn. „Prawno – podatkowe aspekty handlu w sieci – e-sklep”.

Termin: 17.01.2017 r.

Godzina: 09.15 – 16.00

Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi  (al. Politechniki 32, pok. 114)

Formularz zgłoszeniowy

Celem szkolenia jest

przekazanie podstawowej wiedzy związanej z prowadzeniem sklepu internetowego wynikającej z przepisów prawa podatkowego oraz pozostałych aktów prawnych dotyczących e-handlu.

Szkolenie kierowane jest do osób, które zamierzają rozpocząć lub już rozpoczęły działalność gospodarczą w zakresie e-handlu i chcą zdobyć lub uzupełnić wiedzę, aby podejmować prawidłowe decyzje.

Podczas szkolenia uczestnicy:

  1. Zdobędą wiedzę w zakresie podstawowych podatków obowiązujących przedsiębiorcę prowadzącego sklep internetowy i wybiorą optymalny wariant formy opodatkowania.
  2. Zapoznają się z przepisami regulującymi funkcjonowanie e-handlu w zakresie praw konsumenta, procedury reklamacyjnej oraz regulaminu.

Program zajęć

GodzinaTemat zajęć
 9.15Powitanie uczestników i wprowadzenie
9.15 – 10.30URUCHOMIENIE SKLEPU INTERNETOWEGO

  • Podstawa prawna.
  • Formy opodatkowania dostępne dla prowadzących działalność w zakresie e-handlu.
  • Elementy optymalizacji podatkowej w prowadzeniu e-sklepu.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku sprzedawcy.

 

10.30 – 10.45Przerwa
10.45 – 12.15WYBRANE ZAGADNIENIA PODATKOWE

  • Podatek dochodowy i podatek VAT- wybrane zagadnienia.
  • Obowiązek rejestracji obrotu przy zastosowaniu kasy fiskalnej – limity i zasady zwolnienia.
  • Wybrane interpretacje podatkowe dotyczące e-handlu.

 

12.15 – 12.45Przerwa
12.45 – 14.15OBOWIĄZKI SPRZEDAWCÓW PROWADZĄCYCH SKLEP INTERNETOWY

  • Zakres informacji niezbędnych na stronie e-sklepu.
  • Zapisy w regulaminie sklepu internetowego, klauzule niedozwolone, rejestr klauzul  UOKiK.
  • Prawo do odstąpienia od umowy.
  • Procedura reklamacyjna.

 

14.15 – 14.30Przerwa
14.30 – 16.00INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE I ZWIĘKSZĄJACE BEZPIECZEŃSTWO 

·    GIODO, prawa autorskie.

·    Limity transakcji gotówkowych, potwierdzanie wiarygodności

kontrahenta.

 

16.00Zakończenie szkolenia

 

 

Szkolenie poprowadzi pani Beata Kuśmierek – doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowany księgowy z dwudziestoletnim doświadczeniem, właścicielka biura rachunkowego, posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

Loading Map....