Urząd Miasta Łodzi oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie „Strategia rozwoju firmy w zmieniającym się otoczeniu”.
Termin: 13.12.2018 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114)
Formularz zgłoszeniowy: https://przedsiebiorczosc.lodz.pl/szkolenia?paget=training&id=174&namet=strategia-rozwoju-firmy-w-zmieniajacym-sie-otoczeniu
Celem szkolenia jest
- poznanie możliwości działania biznesowego na dynamicznie zmieniającym się rynku o wysokiej niepewności i znacznej konkurencyjności,
- wskazanie optymalnych kierunków działań i zmian, zależnie od rodzaju biznesu i rynku na jakim działa.
- nabycie umiejętności określania szans i ryzyka dla wybranej strategii rozwoju.
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli i zarządzających małych i średnich firm, którzy chcą szukają metod i rozwiązań na rozwój rynkowy swoich biznesów.
Szkolenie łączy wykład z warsztatem. Uczestnicy poznają nowe treści podczas prezentacji, analizy case-ów, dyskusji, zaś nabywają umiejętności podczas ćwiczeń. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników. Treści szkoleniowe odnoszą się do biznesów, reprezentowanych przez uczestników.
Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Trener i konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu nowych biznesów, produktów i usług oraz wprowadzaniu ich na rynek. Pracuje dla start-up-ów, korporacji i MŚP. Specjalizuje się w sprzedaży, marketingu. Prowadzi firmę konsultingową oraz bloga o zarządzaniu sprzedażą.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego. Decyduje kolejność zgłoszeń.
PROGRAM SZKOLENIA
Godzina | Temat zajęć |
9.00 – 9.15 | Powitanie i wprowadzenie do szkolenia. |
9.15 – 10.30 | Niezbędne elementy biznesu, potrzebne do skutecznego funkcjonowania w zmiennym otoczeniu. Możliwości i ryzyka.
Omówienie w oparciu o biznesy uczestników. |
10.30 – 10.45 | Przerwa |
10.45 – 11 30 | Strategie oparte o wartość dla klienta
– Zasady i wymogi. – Wady i zalety – Odniesienie do biznesów uczestników |
11 30 – 12 15 | Strategie oparte o innowacje
– Zasady i wymogi. – Wady i zalety – Odniesienie do biznesów uczestników |
12.15 – 12.30 | Przerwa |
12.30 – 13.15 | Strategie oparte o technologie internetowe
– Zasady i wymogi. – Wady i zalety – Odniesienie do biznesów uczestników |
13 15 – 14 30 | Strategie oparte o integracje.
– Zasady i wymogi. – Wady i zalety – Odniesienie do biznesów uczestników |
14.45 – 15 00 | Przerwa |
15 00 – 16 00 | Strategie oparte o zwinność i elastyczność– Zasady i wymogi.
– Wady i zalety – Odniesienie do biznesów uczestników |
16.00 | Zakończenie szkolenia |