• 06

    12 2018

  • Strategia rozwoju firmy w zmieniającym się otoczeniu

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) zapraszają na bezpłatne szkolenie „Strategia rozwoju firmy w zmieniającym się otoczeniu”.

Termin: 13.12.2018 r.
Godzina: 09.00 – 16.00
Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi  (al. Politechniki 32, pok. 114)
Formularz zgłoszeniowy: https://przedsiebiorczosc.lodz.pl/szkolenia?paget=training&id=174&namet=strategia-rozwoju-firmy-w-zmieniajacym-sie-otoczeniu

Celem szkolenia jest

  • poznanie możliwości działania biznesowego na dynamicznie zmieniającym się rynku o wysokiej niepewności i znacznej konkurencyjności,
  • wskazanie optymalnych kierunków działań i zmian, zależnie od rodzaju biznesu i rynku na jakim działa.
  • nabycie umiejętności określania szans i ryzyka dla wybranej strategii rozwoju.

Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli  i zarządzających małych i średnich firm, którzy chcą szukają metod i rozwiązań na rozwój rynkowy swoich biznesów.

Szkolenie łączy wykład z warsztatem. Uczestnicy poznają nowe treści podczas prezentacji, analizy case-ów, dyskusji, zaś nabywają umiejętności podczas ćwiczeń. Metody pracy są dopasowywane do potrzeb i preferencji uczestników. Treści szkoleniowe odnoszą się do biznesów, reprezentowanych przez uczestników.

Szkolenie poprowadzi pani Katarzyna Łukaszuk. Trener i konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem. Jest praktykiem biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu nowych biznesów, produktów i usług oraz wprowadzaniu ich na rynek. Pracuje dla start-up-ów, korporacji i MŚP. Specjalizuje się w sprzedaży, marketingu. Prowadzi firmę konsultingową oraz bloga o zarządzaniu sprzedażą.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego. Decyduje kolejność zgłoszeń.

PROGRAM SZKOLENIA

Godzina Temat zajęć
9.00 – 9.15 Powitanie i wprowadzenie do szkolenia.
9.15 – 10.30 Niezbędne elementy biznesu, potrzebne do skutecznego funkcjonowania w zmiennym otoczeniu. Możliwości i ryzyka.

Omówienie w oparciu o biznesy uczestników.

10.30 – 10.45 Przerwa
10.45 – 11 30 Strategie oparte o wartość dla klienta

– Zasady i wymogi.

– Wady i zalety

– Odniesienie do biznesów uczestników

11 30 – 12 15 Strategie oparte o innowacje

– Zasady i wymogi.

– Wady i zalety

– Odniesienie do biznesów uczestników

12.15 – 12.30 Przerwa
12.30 – 13.15 Strategie oparte o technologie internetowe

– Zasady i wymogi.

– Wady i zalety

– Odniesienie do biznesów uczestników

13 15 – 14 30 Strategie oparte o integracje.

– Zasady i wymogi.

– Wady i zalety

– Odniesienie do biznesów uczestników

14.45 – 15 00 Przerwa
15 00 – 16 00 Strategie oparte o zwinność i elastyczność– Zasady i wymogi.

– Wady i zalety

– Odniesienie do biznesów uczestników

16.00 Zakończenie szkolenia