• 10

    02 2017

  • Internetowa „Booyka” z Łodzi robi furorę

– Warto prezentować łódzkie osiągnięcia firm kreatywnych na rynku IT. Sukcesem Paplus International jest to, że młodzi ludzi stworzyli świetną markę, w którą zainwestowali przedsiębiorcy z Dubaju. Projekt jest innowacyjny w skali światowej, a ten przykład pokazuje, że warto zostać, pracować i rozwijać swoje talenty w naszym mieście – powiedziała prezydent Łodzi Hanna Zdanowska, gratulując firmie pomysłu i kontraktu w krajach arabskich na kwotę kilku milionów dolarów.

Jak podkreślił wiceprezes Paplus International sp. z o.o. Bartłomiej Chmielewski, kilka lat działalności na rynku IT zaowocowało realizacją własnych, oryginalnych pomysłów internetowych. Obserwują znaczny rozwój platform wideo w Internecie łódzka ekipa – bazując na funkcjonalności YouTube – wymyśliła serwis Boryka, którego głównym założeniem jest porównywanie tresci wideo oraz tworzenie konkursów z wykorzystaniem głosowania użytkowników.

W wersji popularnej – jak mówi pomysłodawca projektu Michał Zwoliński – każdy może stworzyć pojedynek dwóch treści wideo po załogowaniu się do serwisu za pomocą Facebooka lub Gogle. W ten sposób można kreować dowolne konkursy i zbierać opinie od szerokiej publiczności. Komercyjny walor serwisu Boryka pozwala na konfrontowanie marek, produktów, teledysków, filmów itd. przez firmy, które mogą angażować większe grupy odbiorców, organizując dla nich przy okazji konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Trwają testy nowego narzędzia internetowego w Polsce oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Więcej informacji na temat serwisu Boryka na www.booyka.com (ag)