W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce wzrosła o blisko 25% względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Oznacza to, że reklama internetowa intensywnie się rozwija, stając się jednym z istotniejszych narzędzi w promowaniu biznesu.
Łódzcy przedsiębiorcy, którzy chcą poznać tajniki reklam Adwords mogą wziąć udział w szkoleniu, które odbędzie się 22 listopada, o godz. 18, w Idea Hubie w Manufakturze.
Jak sprawić, by strona pojawiała się w pierwszych wynikach w wyszukiwarce Google?
Jak przeprowadzić kampanię reklamową w internecie, która umiejętnie wykorzysta przeznaczony na nią budżet?
Na te pytania, już we wtorek, w Idea Hubie przy Drewnoskiej 58A, odpowie Maciej Kurek, Product Manager popularnego bloga technologicznego – Spidersweb.pl.
Podczas bezpłatnego szkolenia uczestnicy nauczą się, jak krok po kroku uruchomić i przeprowadzić kampanię dla małych oraz średnich firm. Dowiedzą się także, jak za pomocą copywritingu zachęcać użytkowników do „klikania” i w jaki sposób pobudzać kampanię by pozyskać większą liczbę klientów.
O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń wysłanych pod adres: drewnowska@ihub.pl
[1] Według badania AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
O Idea Hub:
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa dedykowana klientom Idea Banku, w której mogą swobodnie pracować i napić się kawy. Przedsiębiorcy mogą skorzystać ze sprzętu biurowego, wynająć sale konferencyjną w której mogą zorganizować spotkanie biznesowe. Systematycznie są w niej organizowane szkolenia biznesowe czy warsztaty z dziedziny przedsiębiorczości.
Źródło: IDEA HUB