• 21

    11 2017

  • Content, który lubi Google – bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Jak skutecznie promować swoją markę w Internecie? W jaki sposób tworzyć treści, by były wysoko ulokowane w wyszukiwarce Google? O tym wszystkim, podczas darmowych warsztatów networkingowych w łódzkim Idea Hub, 23 listopada o godzinie 19:00, opowiedzą Kamil Wawer i Bartosz Michalak. Spotkanie odbędzie się

Rynek reklamy internetowej w Polsce rośnie średnio o 8% w ciągu roku, co za tym idzie, coraz ciężej wygenerować treści, które trafią do klientów[1]. Profesjonalna obsługa marketingu online wymaga poznania specjalnych narzędzi. Wychodząc naprzeciw potrzebom przedsiębiorców, w Idea Hub odbędą się warsztaty, na których przedsiębiorcy dowiedzą się, jak poprawić widoczność swoich treści w Internecie.

Szkolenie poprowadzą Kamil Wawer, head of Business Development w SENUTO oraz Bartosz Michalak, marketing manager w SENUTO. Kamil Wawer od początku kariery zawodowej jest związany z marketingiem online.  W SENUTO odpowiada za opiekę nad bieżącymi klientami firmy oraz nawiązywanie nowych kontaktów. Bartosz Michalak wcześniej współpracował z K2 Media oraz Bluerank, gdzie odpowiadał za relacje z między innymi takimi klientami jak Yamaha Motor Poland, Wurth Polska czy Skanska.

Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu warsztatów networkingowych w łódzkim Idea Hub. Podczas ich trwania zaproszony gość opowiada o swoim doświadczeniu, a przedsiębiorcy mają możliwość spotkania się, wymienienia opiniami oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.

[1] https://mensis.pl/polski-rynek-reklamy-internetowej-polroczu-2017/

Źródło: Informacja prasowa