• 20

    04 2015

  • Druga edycja Ecommerce Day już 5 maja

13 prelekcji – 510 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Twitter, Shoplo, PayPal czy Allegro. Już 5 maja startuje druga edycja Ecommerce Day, największej konferencji skierowanej do właścicieli sklepów internetowych.

Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 5 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

EDP 2015 to już druga edycja konferencji. Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com: – Bardzo pozytywne opinie uczestników Ecommerce Day w zeszłym roku skłoniły nas, aby zorganizować kolejną edycję. W tym roku wydarzenie będzie jeszcze ciekawsze – pojawi się kilku nowych, interesujących prelegentów, uczestnicy będą mogli otrzymać darmowe porady prawne, a także będą pierwszymi, którzy dowiedzą się o premierze zupełnie nowej usługi na rynku ecommerce.

Do zeszłorocznych prelegentów z Google, PayPala, Shoplo, GetResponse czy eKomercyjnie.pl dołączyli przedstawiciele takich firm jak Twitter, Allegro czy InPost. Eksperci zdradzą uczestnikom, jak optymalizować ich e-sklepy, zwiększać w nich sprzedaż, pozyskiwać nowych klientów czy usprawniać logityskę. Poza możliwością wysłuchania wykładów i porozmawiania z prelegentami, uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z darmowych porad prawników z kancelarii Lubasz&Wspólnicy i wymienić się wiedzą z setkami innych właścicieli e-sklepów.

Cena wstępu na całodniowe wydarzenie to 199 zł brutto.

Szczegóły na stronie