• 08

    12 2016

  • Szkolenie „Profesjonalna komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta”

Szkolenie „Profesjonalna komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta”

Kategoria Data Czas Lokalizacja
czw 08 Gru 08:00 - 14:00 Łódzkie Centrum Przedsiębiorczości

Urząd Miasta Łodzi oraz  Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców oraz osób zakładających działalność gospodarczą pn. „Profesjonalna komunikacja w procesie sprzedaży i obsługi klienta”

Termin szkolenia: 08.12.2016 r. godz. 9.00 -16.00

Miejsce: sala szkoleniowa Urzędu Miasta Łodzi (al. Politechniki 32, pok. 114).

Celem szkolenia jest  poszerzenie wiedzy i nabycie umiejętności w zakresie profesjonalnej komunikacji w procesie sprzedaży i obsługi klienta, we współczesnych realiach biznesowych.

Szkolenie kierowane jest do przedsiębiorców, sprzedawców i wszystkich tych, którzy na co dzień nawiązują kontakty biznesowe, pracują z klientami w obszarze B2B oraz B2C, a także dla osób chcących wzbogacić swoją wiedzę na temat profesjonalnej komunikacji w biznesie.

Podczas szkolenia uczestnicy usystematyzują wiedzę na temat znaczenia profesjonalnej komunikacji w pracy z klientem, wpływu zmieniającego się świata na sposób komunikacji w sprzedaży, dowiedzą się jak budować własną wiarygodność i autorytet w pracy sprzedażowej, poznają techniki wywierania wpływu społecznego i nauczą się podnosić własną efektywność sprzedażową dzięki stosowaniu odpowiednich pytań i zwrotów w komunikacji z klientem. W trakcie zajęć uczestnicy poznają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych, a następnie zastosują je podczas praktycznych ćwiczeń. Dzięki temu podniosą poziom pewności siebie w kontakcie z klientami. Program szkolenia obejmuje także poznanie głównych zasad etykiety w komunikacji biznesowej  Podczas szkolenia będą wykorzystywane następujące metody pracy: ćwiczenia, gry, wykład oraz prezentacja.

Program zajęć

Godzina Temat zajęć
9.00 – 9.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
9.15 – 10.30 Znaczenie komunikacji w sprzedaży – realia współczesności

– Definicja i mechanizm komunikacji. Zmiany obyczajów komunikacyjnych ostatniej dekady.

– Ponadczasowe kompetencje komunikacyjne – fundament dobrego kontaktu z

klientem

– Uniwersalne zasady komunikacji w relacji :Ty – klient.

– Komunikacja z klientem w erze cyfrowej: mail, telefon, sms.

10.30 – 10.45 Przerwa
10.45 – 12.15

 

Budowanie wiarygodności w komunikacji z klientem

– Komunikacja niewerbalna : mowa ciała profesjonalisty, wygląd, gesty, mimika

– Rola głosu: dynamika, akcent, intonacja. Panowanie nad głosem w trudnych sytuacjach komunikacyjnych. Ćwiczenia

– Spójność w komunikacji werbalnej i niewerbalnej – ćwiczenia

– Etapy budowania zaufania w komunikacji z klientem.

– Sztuka komplementowania.

 

12.15 – 12.45 Przerwa
12.45– 14.15 Siła słowa – jak osiągać cele w procesie sprzedaży

– Zadawanie celnych pytań. Sztuka dobrego słuchania. Ćwiczenia

– Język faktów a język emocji

– Język perswazji – skuteczne przekonywanie klientów.

– Reguły wywierania wpływu społecznego: reguła autorytetu, niedostępności, kontrastu, społecznego dowodu słuszności, wzajemności, zaangażowania

– Metafora, cytat, historia – „pomocnicy” sprzedawcy

14.15 – 14.30 Przerwa
14.30 – 16.00 Bariery skutecznej komunikacji

– Percepcja i uprzedzenia

– Uogólnianie, ocenianie, pułapki interpretacji

– Komunikat Ty, komunikat Ja

·         Etykieta w komunikacji biznesowej

– Zasady grzeczności

– Błędy językowe i komunikacyjne faux-pas

– Eleganckie przeprosiny

– Slang zawodowy

16.00 Zakończenie szkolenia

Szkolenie poprowadzi pani Monika Jankowska-Janicka, doradca biznesu, na co dzień zajmująca się doradztwem reklamowym, od lat związana z mediami ogólnopolskimi, trener współpracujący z Polską Fundacją Przedsiębiorczości.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Formularz zgłoszeniowy

Loading Map....