• 26

    10 2017

  • Jak budować markę osobistą, która sprzedaje? Bezpłatne warsztaty w Smart Office

Najpopularniejsze media społecznościowe w Polsce to Facebook i Instagram. Jak wynika z badania Wave przeprowadzonego przez Universal McCann, serwis stworzony przez Marka Zuckerberga, przynajmniej raz dziennie, odwiedza w Polsce prawie 60 proc. internautów.[1]

Jak wykorzystać ten potencjał i zbudować markę osobistą wśród licznej społeczności internetowej? Tego będzie można się dowiedzieć 30 października, o godzinie 18:00 podczas warsztatów w nowej przestrzeni coworkingowej Smart Office w CH-R Sukcesja.

Do wykreowania silnej marki na rynku, niezbędna może okazać się jej obecność w sieci. Często zbudowanie społeczności w social mediach może przynosić większe korzyści niż firmowe strony internetowe. W jaki sposób najefektywniej zaangażować taką społeczność i zbudować markę osobistą, która generuje dochody?

Opowie o tym Piotr Jaros – wieloletni ekspert z zakresu digital marketingu i social media. Podczas warsztatów w nowo otwartej przestrzeni coworkingowej Smart Office, łódzcy przedsiębiorcy dowiedzą się, jakie możliwości w pozyskiwaniu leadów dają profile Facebook i Linkedin. Z jakich narzędzi korzystać, żeby tworzyć dobry content. Prowadzący wskaże również najczęściej popełniane błędy, na które trzeba zwrócić uwagę podczas tworzenia treści, zarówno tekstowych, jak i zdjęć i filmów.

Smart Office to bezpłatna przestrzeń coworkingowa w CH-R Sukcesja, gdzie można skorzystać z Wi-Fi i sprzętu biurowego. Goście mogą wykorzystywać jego potencjał do rozwijania własnych firm oraz uczestnictwa w warsztatach biznesowych. W Smart Office będą regularnie odbywać się wydarzenia skierowane do łódzkiej branży kreatywnej – #PodwieczorekwŁodzi.

Na wydarzenie obowiązują zapisy pod adresem: https://662747-2.evenea.pl/

[1]https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/raport-interaktywnie-com-media-spolecznosciowe-2017-256290

 

Źródło: Lightscape